Tack inlife.

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2006-11-12 22:21

Min ipod 5g började strula, stängde av sig och startade om så fort den vart varm och man knappa på den. ringde apple. gick stegvis igenom vissa åtgärder. inget funkade så dem sa att jag skulle lämna in den. fick ett rn nummer och gick till inlife. berätta och beskriver och dem svarar med: hoppas inte på förmycket.

jag ifrågasätter det och dem svarar med att det är ju svårt att hitta det felet så jag kommer troligen behöva betala 695 eller vad det nu är för att jag lämnat in en produkt dem inte kan hitta felet på. jag ringer apple, och dem säger att eftersom jag testat olika åtgärder så behöver jag inte betala 695 eftersom då är det garanterat inte något mjukvarafel som jag åsamkat.

När inlife nu ringer och jag ska hämta den får vi se vad som händer. ska dem tjafsa eller gå på apples linje. trist dock att de är så otrvliga och ser kunden som nummer ett.

• Avstängd
  • Stockholm
  • 2006-11-13 10:27

Inlife har ju inte riktigt alla päron i korgen. Hör med apple om du inte får använda LAN-masters istället. Väldigt proffsiga och snabba

Vad hände fick du kräva din rätt eller löste det sig smidigt ?

• Oregistrerad
  • 2006-11-20 12:06

Ringde idag och kollade min status på ipoden. "nä, den ligger här och skräpar, har gjort det i en vecka"

Jag frågade varför dem inte hört av sig och dem sa att dem mejlar, men dem frågade inte efter min mejladress och tog bara mitt tel. nr. när jag lämnade in den. smidigt.

Dock blir jag glad nu när jag fick reda på att jag får en ny. Det gick inte att laga den.

1
Bevaka tråden