Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

.Mac Webmail nu uppdaterad!

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Logga in på Apples webmail. Den är äntligen uppdaterad. Riktigt läcker blev den också. Ska ge den ett litet test då jag får tid.

www.mac.com

  • Medlem
  • Tingsryd
  • 2006-10-27 11:04

Jag har testat det nu på morgonen från PC:en på jobbet men det går inte att komma åt Sent-mappen och inte att öppna inkomna mail...

Testade på jobbet i IE6 och tyckte allt funkade riktigt smutt!

Har också testat det lite på jobbet (på Windows XP och Firefox 2), och det fungerar mycket bra.

Men jag saknar kryssrutan som fanns framför mejlen i den gamla versionen. Jag vill kunna markera några mejl (spam eller andra ointressanta mejl), och ta bort dem, utan att öppna/läsa dem först. Nu kan man bara markera alla, eller så får man öppna mejlen, ett i taget, och sedan radera dem.

Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Men jag saknar kryssrutan som fanns framför mejlen i den gamla versionen. Jag vill kunna markera några mejl (spam eller andra ointressanta mejl), och ta bort dem, utan att öppna/läsa dem först. Nu kan man bara markera alla, eller så får man öppna mejlen, ett i taget, och sedan radera dem.

Varför använder du inte "Shift" eller "CTRL"? Du kan markera flera mail på samma sätt som i "Mail" applikationen. Det är det som är det coola med denna version.

Ursprungligen av Daniel Eriksson:

Varför använder du inte "Shift" eller "CTRL"? Du kan markera flera mail på samma sätt som i "Mail" applikationen. Det är det som är det coola med denna version.

OK, tack.

Visserligen blir ju det första mejlet man klickar på markerat som läst, men det kan jag leva med.

Ber om ursäkt, CTRL fungerar förstås inte. Det blir ju "högerklick". Shift fungerar dock bra.

Fungerar inte før mig på en PC med explorer 6.0, anvænder alltid webmailen utomlands men nu kan man inte komma åt sin post, katastrof!!

  • Oregistrerad
  • 2006-11-04 19:24
Ursprungligen av corell:

Fungerar inte før mig på en PC med explorer 6.0, anvænder alltid webmailen utomlands men nu kan man inte komma åt sin post, katastrof!!

Internet Explorer!?! Firefox har ju rapporterats fungera väl, så använd det istället. Eller sitter du kanske på en dator där du inte får installera saker?

Japp !, men har efter den del pillande fått igång mailen, men det ær plågsmat sløtt

1
Bevaka tråden