Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Microsoft Office 2004 for Mac 11.3.0 släppt!

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-10-10 20:08

This update contains several updates to enhance security and stability, including fixes for vulnerabilities that an attacker can use to overwrite the contents of your computer's memory with malicious code. In addition, this update includes all of the improvements released in all previous Office 2004 updates.

Finns här:
http://www.microsoft.com/mac/downloads.aspx?pid=download&location=/mac/download/office2004/Office2004_1130.xml&secid=4&ssid=31&flgnosysreq=True

Installerar precis denna. Har tidigare haft problem med Word som dött hela tiden. Undrar om det är fixat eller om jag får hålla mig till Neooffice

  • Oregistrerad
  • 2006-10-13 17:53
Ursprungligen av Code Red:

Installerar precis denna. Har tidigare haft problem med Word som dött hela tiden. Undrar om det är fixat eller om jag får hålla mig till Neooffice

Neooffice får väl knappast ses som stabilt Jag kör MS word och det är råstabilt för mig iallafall. Läst många som säger att är det stabiltet man ska ha är MS words det enda som gäller.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-10-13 18:15

När Office krashar är det i 8 fall av 10 typsnitt som bråkar.

Word kraschar/dör direkt vid start

Ursprungligen av acke:

När Office krashar är det i 8 fall av 10 typsnitt som bråkar.

Du verkar ha koll på vad man kan göra åt problemet. Har du något bra tips?

Kanske det men det brukar lik förbannat krascha hela tiden.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-10-15 22:12

http://www.99mac.se/mac-os-x/76865-typsnittshantering-under-mac-os-x-10-3-a.html?highlight=rensa+typsnitt

Gammal tråd, men fortfarande aktuell lite pyssel - men bra blir det

/Tangen

Word dör vid start

Tack Tangen för tipset men tyvärr hjälpte det inte mig. Inte heller Office 2004 11.3.0 hjälpte så nu sitter jag här med ett helt obrukbart Word

  • Medlem
  • 2006-10-18 23:36

Det finns ett otal trådar om Word som krashar här på forumet. Om det inte verkar vara typsnittens som strular, kan man testa att slänga Words preference-filer eller slänga normal-mallen (Normal.dot).

Sök och I skolen finna...

1
Bevaka tråden