Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Samsung ML-2010P?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Min Oki-skrivare har haverat och nu måste jag ha en ny. Samsung ML-2010P verkar billig. Är det någon som har erfarenhet av den?

Något annat ni rekommenderar? Hur är de billiga färglaserskrivarana t.ex.?

  • Avstängd
  • Stockholm
  • 2006-10-08 20:49

Har inget gott att säga om Samsung, tyvärr.
Finns bara HP som fungerar.
brother, samsung är kul om man gillar trillskande prylar.

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2006-10-08 22:39

Ja du Bijan, du är som vanligt snabb med att sabla ned tillverkares produkter i klump. Jag har en Samsung 1710P som skött sig exemplariskt under det år som jag använt den. By the way, min D-Link DI-634m har fortfarande inte hängt sig;)

Jag håller med föregående talare. Själv sitter jag med en Samsung ML-1610 och den fungerar utmärkt.

  • Avstängd
  • Stockholm
  • 2006-10-17 20:09
Ursprungligen av joo:

Ja du Bijan, du är som vanligt snabb med att sabla ned tillverkares produkter i klump. Jag har en Samsung 1710P som skött sig exemplariskt under det år som jag använt den. By the way, min D-Link DI-634m har fortfarande inte hängt sig;)

Ja, faktiskt. Mina leverantörer får inte många chanser
Samsung är väldigt duktiga på massa grejer, men skrivare...
HP har tillverkat skrivare i jag vet inte hur många år, håller man sig bara borta från de allra billigaste grejerna så får man prylar som fungerar.

Jag är alldeles för trött, flint, gammal och grinig för att orka pula med saker som krånglar. Lägger gärna lite extra pengar på grejer som bara fungerar, utan trassel

Tack för svaren! Har sett att det finns några billiga färglaserskrivre numer. Är de ett alternativ eller kommer pulver till dem kosta skjortan?

1
Bevaka tråden