Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nya MBP närdå?

Tråden skapades och har fått 212 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Piteå
  • 2006-10-24 15:07
Ursprungligen av hkim:

Inte säkert. Det har väl med den grundläggande designen. Är inte MBP bra mycket tunnare än de flesta andra bärbara datorer? Det ena kanske följer av det andra. Jag tycker dock som du att det känns lite surt (funderar ju på att uppgradera så småningom).

Jo du har nog rätt i att dom är tunnare.
Jag har precis samma funderingar som dej, har en stationär G4 MDD nu och skulle nog vilja att nästa dator skulle vara en bärbar, men detta grafikkortet får mej att tveka.

Kanske man skulle styra upp en macpro istället så man iaf har chansen att byta ut grafikkortet.

Men som sagt, en bärbar skulle ha vart roligt.... Om det bara inte vart för detdär graffekortet....

  • Medlem
  • Örebro
  • 2006-10-24 17:01
Ursprungligen av Gadd:

Jo du har nog rätt i att dom är tunnare.
Jag har precis samma funderingar som dej, har en stationär G4 MDD nu och skulle nog vilja att nästa dator skulle vara en bärbar, men detta grafikkortet får mej att tveka.

Kanske man skulle styra upp en macpro istället så man iaf har chansen att byta ut grafikkortet.

Men som sagt, en bärbar skulle ha vart roligt.... Om det bara inte vart för detdär graffekortet....

Det är ju bättre än den integrerade smörjan de kör med iaf. Det klarar ju många spel i helt ok upplösningar, vill man ha det absolut senaste och fetaste är det ju alltid stationär som gäller. Men spelkonsoll fungerar ju också ;/

Jag spelar mest på mitt Nintendo DS lite.
66+33MHz
4MB ram
2st 3" 256x192

Jää! ;D (inbyggt wlan åtminstone! )

  • Medlem
  • Örebro
  • 2006-10-24 17:00

Inte bara tjockleken som gör något bättre än x1600 svårt utan även storleken på hela maskinen, en 17" har ju inte allt lika ihoppressat som en 15", en dell-laptop med fetare grafik lär ju vara både 17" och 1.5cm tjockare?

Bevaka tråden