Mecenat/CSN-kortet eller Studentkortet?

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2006-10-01 17:50

Så, vilket ger bäst rabatt? Eller är det samma? Jag beställde nu via studentkortet eftersom jag inte orkat aktivera mecenat än, men när jag senare köper APX så vill jag ju ha så bra rabatt som möjligt, finns det någon studentrabatt på Airport Express?

Hursomhelst är Mecenatkortet snyggare ivf

Samma rabatt

Jämför själv och se om det är någon rabatt på APX.

Måste man aktivera mecenatkortet för att få rabatt?

Ja, det måste man göra.

Finns det något smart sätt att aktivera mecenat utan att ge upp sitt mobilnummer. Så man slipper bli spammad.

• Oregistrerad
  • 2006-10-10 19:34

sandstrom, du kan lugnt uppge ditt mobilnummer. Vi lämnar inte ut mailadresser eller telefonnummer till våra partners. Vi spammar aldrig och skickar bara information om studentrabatter.

Vi kommunicerar direkt studentrabatter med er som är studenter för att garantera att det verkligen är en studentrabatt man får erbjudande om och inte en generell rabatt som råkar kallas studentrabatt bara för att man tror det skall locka fler att köpa.

Känner du dig osäker så får du gärna kontakta mig direkt. Annars hälsar vi dig välkommen till oss på Mecenat.

Måns Thuresson
Mecenat (CSN- och Mecenatkortet)
mans.thuresson@mecenat.se

• Oregistrerad
  • 2006-10-10 19:47

adm_kenshin, jag är ju "något" färgad i min uppfattning om vilka rabatter som är bäst.

Det stämmer att rabatten hos Apple är den samma, men kolla gärna in resten, med Adobe, Tele2, Nokia, Misco.se, Symantec, Dell (även om vi som är här troligast kör Mac) mm. Kollar du runt på nätet så kontrollera att en "studentrabatt" verkligen är en studentrabatt och inte något som bara har fått ett nytt namn, vi gör det alltid innan vi lanserar något nytt.

Jag rekommenderar att du aktiverar ditt Mecenatkort så får du också information om nya studentrabatter, och där är en hel del spännande på gång...

Måns Thuresson
Mecenat (CSN- och Mecenatkortet)
mans.thuresson@mecenat.se

sandstrom: Jag oroade mig för samma sak, så jag prövade att ringa till Mecenat och aktivera. Funkade hur smidigt som helst.

thure: Om ni verkligen inte tänker skicka några SMS, varför tar ni er då rätt i avtalet att göra det? Ni kunde ju (istället för att ständigt bedyra att ni nog inte tänker skicka några trots att vi tvingats ge er tillåtelse) skriva in i avtalet något i stil med: "Mecenat kommer aldrig att skicka några SMS utan en separat, uttrycklig, skriftlig tillåtelse från användaren."

• Oregistrerad
  • 2006-12-05 21:20

putte_xvi, vi har idag inga rabatter där vi tror SMS är den helt rätta vägen att kommunicera dem, men har på gång ett samarbete vars produkter/tjänster kan vara helt perfekt. Tanken är att kunna skicka ut ett SMS, där mottagaren sen kan välja om han/hon vill fortsätta att få erbjudande via SMS. Förhoppningen är då att studentförmånen är så attraktiv att man tar del av den och vill fortsätta få erbjudanden. Att skicka ut SMS utan att först ha fått ett OK är inte förenligt med hur vi vill kommunicera.

Vi tar åt oss dina synpunkter och ser hur vi kan bli ännu bättre på att kommunicera på era villkor, ni som är mottagare.

• Medlem
  • Norrköping
  • 2006-12-06 23:22

Aldrig blivit spammad av Mecenat via mobilen eller annars.

• Medlem
  • Huddinge
  • 2006-12-11 16:42

Me either.

1
Bevaka tråden