Logitech MX 500

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2006-09-26 22:30

Logitech är så dryga så de inte har kvar drivrutiner till min MX 500 mus. Kör med MX510 drivers nu men musen går inte att få lika snabb i rörelsen som på min pc samt att framåt & bakåt knapparna t ex inte funkar när man surfar på hemsidor.

Någon kunnig som har en lösning på detta?

• Medlem
  • Neverland
  • 2006-09-26 22:55

Jag kör med MX 500 på jobbet. Ska kolla om jag har drivisarna sparade så jag kan skicka dem åt dig.
Återkommer i morgon.

• Oregistrerad
  • 2006-09-26 23:07

Det är ju väldans hygglo av dig.:p

Jag laddade ner drivrutinerna for bara en vecka sen, det finns ett sa kallat allt i ett paket med drivrutiner till "legacy" moss, intressant ar ocksa att de ar uppdaterade for intel.. jag tror att du ska soka dig till en knapp dar det star natt i stil med: download drivers for a product not listed.
lcc211.dmg heter filen...

hoppas det hjalpte nagot..

• Medlem
  • Neverland
  • 2006-09-27 08:07
Ursprungligen av GeneralMotors:

Jag laddade ner drivrutinerna for bara en vecka sen, det finns ett sa kallat allt i ett paket med drivrutiner till "legacy" moss, intressant ar ocksa att de ar uppdaterade for intel.. jag tror att du ska soka dig till en knapp dar det star natt i stil med: download drivers for a product not listed.
lcc211.dmg heter filen...

hoppas det hjalpte nagot..

Så bra att Logitech inte lagt ner stödet. Mindre bra är att denna info är omöjlig att hitta.

Hursomhelst, jag har framför mig drivisar från 2005 (lcc162.dmg) som jag kan skicka till dig. Jag har tyvärr inget bra ställe att ladda upp filen till. Skicka PM med din e-postadress.

Edit: En googling gjorde jobbet bättre än Logitechs egna hemsida - ladda ned lcc211.dmg

1
Bevaka tråden