Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Stor Apple-återförsäljare

Tråden skapades och har fått 32 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Munkedal
  • 2006-10-06 20:29

Jag var förbi idag och gick föst runt på nedervåningen och letade efter Applemontern, som jag såg i filmen i denna diskussion, men blev besviken när jag endast såg någon iMac och MacBook Pro inklämd bland alla PC.

Men sen åkte jag upp för rulltrappan och WAAAW vilken monter direkt på vänster sida och alla Macar var på. Det var man ju inte van vid på de svenska stormarknader som t.ex City eller OnOff när de sålde Macar.

Butiken i sig var ju gigantisk, och lite svår att hitta i första gången. Köpte inte denna gång. Men kanske nästa, för en nästa gång lär det garanterat bli.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2006-10-19 09:51

De har premiär här i Göteborg om typ en vecka.. ska bli spännande att kolla in Mac-utbudet. Vad gäller elektronikstormarknader i övrigt så måste jag passa på att slå ett slag för Experts nya koncept (deras stora affärer). Allt känns mycket fräschare och lyxigare där, jämfört med sunkiga Siba och OnOff, samt att personalen verkar kunnigare och mer serviceinriktad. Och, ett mycket stort plus: De har *riktiga* mobiltelefoner uppställda istället för sunkiga, halvtrasiga atrapper som så gott som alla andra affärer kör med. Jag vill gärna känna hur en äkta variant av mobilen känns i handen, hur menyerna känns osv. innan jag köper. En stor eloge för detta.

iPob Nano 2G, silver 1190

..är väl ok...

Bevaka tråden