Snälla hjälp mig.

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Vallentuna
  • 2006-09-05 23:28

För det första så vill jag säga hej till alla, registrerade mig här alldeles nyss så jag är sprillans ny. Hoppas att ni som är vana vid hur Apple fungerar kan hjälpa mig. Är ju gammal Pc användare.
Nu är det så här att jag kommer köpa en ny MacBook imorgon eller dan efter det och undrar om det är värt det eller om man ska vänta.
Ska man vänta tills expot i paris har varit och se om det blir en Core 2 Duo i MacBooken eller inte? Och om jag nu inte väntar och beställer en redan imorgon och det blir en uppgradering får man den då även fast man köpt datorn innan dom har sagt att den ska bli?
Jag kan inte vänta hur länge som hellst heller för jag behöver datorn till oktober då jag ska börja studera.

Om det nu redan finns en tråd om detta så ber jag tusen gånger om ursäkt och får be att en moderator låser tråden. Som sagt jag är ny här och kommer inte riktigt överrens med sökfunktionen.

• Medlem
  • Kungsbacka
  • 2006-09-05 23:30

Avvakta till efter expot i Paris.

/Bauer

• Medlem
  • Neverland
  • 2006-09-05 23:33

Om du kan vänta ska du vänta. Om du behöver datorn nu, ska du köpa nu. Enkelt va?
Jag hade nog väntat.

Välkommen, förresten.

• Medlem
  • Vallentuna
  • 2006-09-06 00:06

Alright, tack så mkt för hjälpen.
Då får jag nog ta och vänta iaf, även fast det bär emot. Vill ju så gärna ha den nu på en gång

• Medlem
  • Norrtälje
  • 2006-09-06 09:35

Går i likadana tankar som dig zazool. Tänkt beställa en MacBook ett bra tag nu men bestämt mig för att vänta tills expot har varit. Man vet ju aldrig om det blir någon uppgradering så man vill ju vänta och se för att vara på den säkra sidan :]

Btw mitt första inlägg på forumet!

/Andreas

Då välkommnar vi dig också kalich

Uppgradering blir det... Stensäkert. Tidsfråga bara. Men det är nog inte lång tid kvar.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2006-09-10 17:09

Hehe, då var vi tre nya med samma tankar!

Inlägg nummer tre efter en dublett.

Spännande på tisdag, hoppas man kan handla i slutet på nästa vecka!

1
Bevaka tråden