Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Byte av batteri

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Hässleholm
  • 2006-08-25 17:46

hej apple ar nu ännu ett batteri byte igång och jag såg att mitt batteri var med på listan.. så jag reggade mig o.s.v.. dock läste jag inte att det tog 4-6 veckor att få den.. utan trodde max 14 dar..
nu är det så att jag kommer inte vara i sverige utan åker till england om två veckor och kommer tillbaka tidigast i nyår.

nu försöker jag kolla upp nån support email som kan hjälpa mig byta leveransadress... men jag hittar verkligen inte något (apple verkar inte ha en bra sida som bara ger bra e-mails till rätt ställen)

så jag undrar om nån av er har emailat apple gällande nåt exchange program grejs eller nån större support grej.. annars kanske ni kan ge mig e-mailet till nån vanligare support på apple.. (förlåt ifall det är lätt att hitta rätt på e-mailen, mne jag gjorde tyvärr inte det)

mvh
/Mitra

edit: jag ringde apple och dom sa att jag inget kan göra utan får vänta.. kans t.o.m hända att batteriet kommer tidigare... någon som gjort nåt batteri exchange innan och kan säga ifall ni fick vänta 4-6 veckor eller kom det tidigare?

Senast redigerat 2006-08-25 18:00
  • Medlem
  • Ronneby
  • 2006-09-04 09:31

Beställde mitt byte den 25 och får det levererat idag av UPS. (5 arbetsdagar?!)

edit: Nu har jag fått batteriet. En liten bonus med det är att det passar bättre i min iBook än det förra. Ingen gigantisk glipa.

Senast redigerat 2006-09-04 12:11
1
Bevaka tråden