Hej - har stora problem med min printer ( HP PSC 750 ). Efter att ha avinstallerat med HP´s avinstalerare och sedan gjort ominstallation så klarar den att skriva ut sidorna några gånger. Byter jag sedan användare så kan hon ( min tjej ) inte skriva ut sina sidor. När jag sedan loggar in mig själv så går det inte att skriva ut... så det blir till att avinstallera och börja om från början för att kunna skriva ut något. I Systeminställningarna har jag valt att ha bockat för att andra ska kunna få använda skrivaren. Har i samband med ominstallationen både stängt av skrivaren samt dragit ur USB-sladden ur datorn. Har kört alla inbyggda diagnostiktester som finns inbyggda i skrivaren, nya bläckpatroner - original.

Så vad kan det vara för fel? Skulle iof kunna testa med en annan dator. Har kört Cocktail och bockat för ALLT som finns där för att göra en extrem-städning, inte ens det hjälpte. Extra irriterande är att när jag vill lägga till skrivaren så är den knappen dimmad, se bilden:

På HP´s ena sida för ett enklare paket och al-in-one skrivare i serien 700 står det följande som kanske kan vara ett svar närmare lösningen... får se OM det funkar:

Adding New Users (Mac OS X)
After creating a new user account in Mac OS X, the new user must run before using the HP All-in-One device. The HP All-in-One Setup Assistantis located on your hard drive at /Applications/Hewlett-Packard/HP Photo and Imaging Software/HP AiO Software/HP All-in-One Setup Assistant

Senast redigerat 2006-08-15 09:02