Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Slår ett slag för Sgh-i300

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Samsung Sgh-i300
Vill slå ett slag för denna smartphone. Kör windows mobile 2k3SE vilket är lite gammalt men fullt användbart och har ohyggligt mycket mjukvara skriven för sig (är även lätt att knacka egen kod för den som vill). Lite gammal teknik dock blåtand 1.2 samt usb 1.1. Den kostade när den släpptes över 6k och var då samsungs flaggskepp bland smartphones.

Den har 3gb inbyggd hårddisk med alla möjligheter det innebär (diktera massor, mp3, mjukvara osv)... mycket generöst med plats imho. Imo så kan denna utan problem jämföras med tex w800i eller snarare k750i.

Kostar nu 2300kr. Finns det något bättre där ute för de pengarna så säg det inte åt mig för jag har redan beställt en egen

  • Medlem
  • Gotland / Åre
  • 2006-08-04 21:09

Lite synd bara att ha en sån grym telefon och sedan inte kunna synka den med macen!

Ursprungligen av Rasmus:

Lite synd bara att ha en sån grym telefon och sedan inte kunna synka den med macen!

men det kan man ju enligt macpro.se iaf... Så det är lugnt.

  • Medlem
  • Gotland / Åre
  • 2006-08-05 03:11
Ursprungligen av northernlight:

men det kan man ju enligt macpro.se iaf... Så det är lugnt.

OK, det låter bra! Såvitt jag vet fungerar inga Samsungtelefoner att synka med kalender, telefonbok etc. genom iSync.

Enligt Apples sajt "supportar" dom inga Samsungtelefoner: http://www.apple.com/macosx/features/isync/devices.html

Men det kanske fungerar via något tredjepartsprogram?

Jag hade själv en fin Samsung innan jag bytte till SonyEricsson. Anledningen att jag bytte var att det var omöjligt att få Samsung-nallen att synka med kalender och telefonboken i OS X. Att skicka filer via bluetooth funkade men inget annat.

Ursprungligen av Rasmus:

OK, det låter bra! Såvitt jag vet fungerar inga Samsungtelefoner att synka med kalender, telefonbok etc. genom iSync.

Enligt Apples sajt "supportar" dom inga Samsungtelefoner: http://www.apple.com/macosx/features/isync/devices.html

Men det kanske fungerar via något tredjepartsprogram?

Jag hade själv en fin Samsung innan jag bytte till SonyEricsson. Anledningen att jag bytte var att det var omöjligt att få Samsung-nallen att synka med kalender och telefonboken i OS X. Att skicka filer via bluetooth funkade men inget annat.

yesbox... tredjepartsmjukvara.
Heter förövrigt "the missing sync".

1
Bevaka tråden