Varför inte macbay fungerar...

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Jönköping
  • 2006-08-02 20:16

Nu vet ju inte jag om någon tycker det här verkar vara smygreklam, spelar inte så stor roll för mig. Jag har egentligen inget intresse alls i macbay tycker bara att det är märkligt att det går så käpprätt åt skogen, är det marknaden som är för liten eller vad är problemet.

Åtminstone jag tycker att utförandet verkar helt ok. Varför funkar det inte?

Ursprungligen av Brandon:

Nu vet ju inte jag om någon tycker det här verkar vara smygreklam, spelar inte så stor roll för mig. Jag har egentligen inget intresse alls i macbay tycker bara att det är märkligt att det går så käpprätt åt skogen, är det marknaden som är för liten eller vad är problemet.

Åtminstone jag tycker att utförandet verkar helt ok. Varför funkar det inte?

Vad pratar du om för nåt?

Ursprungligen av Brandon:

Varför funkar det inte?

För att jag inte har en aning om vad det är och Google inte kan hjälpa mig.

• Medlem
  • Jönköping
  • 2006-08-02 20:43

http://www.macbay.se Är en site som förmedlar auktioner åt macanvändare i Sverige.

När de startade för några månader sedan fanns det en del grejer utlagda men nu verkar helt dött... Varför?

Trodde det var en sida som de flesta macnördar iaf hört talas om... Men det är ju en förklaring då helt enkelt. Undrar varför de aldrig postat nåt på den här sidan....

Lyckat att vara resultat nummer 37 vid en sökning på "macbay"

• Medlem
  • Jönköping
  • 2006-08-02 20:53
Ursprungligen av Hagelin:

Lyckat att vara resultat nummer 37 vid en sökning på "macbay"

haha, det är faktiskt riktigt, riktigt dåligt...

• Medlem
  • Stockholm
  • 2006-08-02 20:51

Jag har aldrig hört talas om dem och anser mig ändå rätt insatt i vilka sajter som är intressanta inom det svenska mac-communityt. Rent spontant så känns det som det inte finns en tillräckligt stor marknad för mac-auktioner i Sverige. De flesta säljer nog hellre sin dator via någon av de större marknadsplatserna som Blocket till exempel. Att just sälja via auktion kanske inte är något som passar alla.
De gjorde nog en miss i att inte satsa på tillräcklig marknadsföring vid starten. Finns nog ingen idag som vill betala(?) för att få in en annons på en sida där inga övriga annonser finns.

1
Bevaka tråden