Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Microsoft's "Argo"

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2006-07-13 20:24

fattar inte vad den dumma prylen ska vara bra för

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2006-07-14 01:05

Ett fult knep MS ska tydligen ta till är att de kommer att låta användarna att gratis ladda ner alla låtar de köpt på ITMS om de går över till Microsofts musikbutik. Det blir ju inte gratis för MS men har man pengar så kan man göra vad man vill. länk

Ser inte så illa ut?
Smaken är väl olika men om jag skulle köpa den där så är det för funktioner - knappast för utseendet. Det ser ut som vilken halvtaskig ipod-kopia som helst.

Enligt M3 ska den visst heta Zune vilket naturligtvis blir lite skoj på svenska... Sune

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-07-14 03:02

Hoppas verkligen bilden är en prototyp, det ser inte bra ut alls. Verkar som att MS alla pengar idag går åt att betala div. lagbrott...

Zune? Och jag som tyckte Wii var halvkasst, men det är ändå lite roligt.
Zune känns mer som en ripoff på Creatives Zen...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-07-17 16:57
Ursprungligen av Leftrustle:

Zune? Och jag som tyckte Wii var halvkasst...

Wii var ju ett helt genialt drag, aldrig förr har en spelkonsol fått så mycket uppmärksamhet som Wii fick vid namnbytet. Haja hur mycket reklampengar de sparade in pga av det, eller extra marknadsföring för samma kostnad kanske är en bättre benämning på det, allt skötte sig självt.

Jag har nog sett fulare saker från MS - däremot så är det sorgligt att ett bolag som MS inte kan komma på nått nytt utan hela tiden måste kopiera.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-07-14 11:18

Apple's iPod var inte super revolutionerande, men de gjorde det i varje fall med stil och klass. Detta ser inte så lovande ut. Dock ska man inte säga så mycket förrän man vet exakt vad som gäller.

  • Oregistrerad
  • 2006-07-16 17:05

Den va helt groteskt ful måste ja bara säga. När vi talar mac så är det stil o klass på grejerna.

1
Bevaka tråden