Reklamen till höger länkar fel...

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Järfälla
  • 2006-07-10 12:46

Blev lite sugen på en Miglia TVmini i och med att den inte kostar så många kronor.
Klickar jag på bilden så hamnar jag till slut hos Apple Stores förstasida. Någon Miglia TVmini dyker inte upp.
Letar jag reda produkten så kostar den 30% mer. Erbjudandet här på bannern på 99mac va just 30%... men det verkar inte gälla!

Smått lurad... varför uppdaterar 'dem' (någon) inte reklamen så att den stämmer?

Senast redigerat 2006-07-10 12:56

Jag meddelar Martin Belak problemet. Såvitt jag vet uppdateras reklamen sig själv genom en "feed" men vem vet vad som orsakat strulet.

• Oregistrerad
  • 2006-07-20 10:51

Såg också den där reklamen. Men när jag går in på AppleStore via länken så verkar det gälla. Kan iaf lägga en Miglia i kundkorgen för 979 kr inkl. moms.

• Medlem
  • Järfälla
  • 2006-07-20 18:16

Nu har dem lagt till ett datum i texten högst upp. Undrar bara hur dem skrivit datumet??? ÅÅÅÅ-DD-MM eller ÅÅÅÅ-MM-DD... hmm...

Citat:

Endast i webbutiken, giltigt till 2006-01-10: spara över 18 % på tillverkarens rekommenderade cirkapris.
(rabatt är redan avdragen i det pris som visas)

Hur som helst... Elgato har släppt en liknande produkt nu som verkar fin. Ska kika på den först.

• Oregistrerad
  • 2006-07-20 21:29

Såg den nya från Elgato. Verkar inte inkludera fjärr. Och vad är egentligen nytt från den gamla "EyeTV for DTT"?

1
Bevaka tråden