Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem med inloggning på 99mac

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Det här berör egentligen inte Mac.se, utan snarare 99mac.se. Hur som helst så hittar jag inget bättre forum än det här för detta.

Varför fungerar inte 99mac till 100 procent i Safari? Oavsett dator så måste jag köra en refresh på sidan för att den ska uppdatera när jag loggar in med mitt användarnamn och lösenord. Det är en aning irriterande.

/ Tobias

  • Oregistrerad
  • 2006-07-04 11:42

Accepterar du kakor då?

  • Medlem
  • Nacka
  • 2006-07-04 12:27

Har du kryssat i "Kom ihåg mig" när du loggar in?

Om det fortfarande inte fungerar kan du prova att radera alla kakor och logga in igen.

Tråden flyttad till Feedback-forumet från MantaRay och Mac.se-forumet

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2006-07-04 13:06

Upptäckte en annan sak igår när jag skulle logga in: Sidan ville inte göra det utan slussade mig tillbaka till login- sidan igen istället. Till slut efter att jag i den bråkdel av sekund som mellansidan visas ( den där det finns en länk att klicka på om man inte blir vidarebefordrad automatiskt ) lyckades klicka på länken och då loggades jag in. Jag använde Safari vid det tillfället.

Jag har också upptäckt detta. Loggade ut med Safari för att logga in igen och så går man bara i cirklar om man inte hinner göra så som Mr.Gold beskriver.

1
Bevaka tråden