Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Star Trek Voyager EF

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nu har jag kört fast i star trek voyager elite force och behöver hjälp. Jag har kommit till the forge, d v s där harvesters;rna håller till. Man skall ge sig ut i suprastructure:n och navigera denna så att man kommer in och kan stänga av generatorn. Hur som helst så klättrar jag en bit men sedan går det inte att komma vidare eftersom det är för långt mellan "plattformarna". Och jag kan inte hitta eller komma på någon anna väg eller lösning.
Please, hjälp mig.
Eller var finns det andra forum som tar upp spelproblem?

Kolla ign.com...

Jag har lite svårt att förstå var du är någonstans. Är det i början av leveln eller någon annanstans?

Det går genom att hoppa upp på de stora, sexkantiga Objekt som finns jängs med ena väggen.

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Simonsj:
Jag har lite svårt att förstå var du är någonstans. Är det i början av leveln eller någon annanstans?

Ibörjan. Jag har precis kommit till The Forge och gått ut på strukturen (jag skall ner till ett blått kraftfält). Börjar gå ner på strukturen men kommer halvvägs. Där sitter inte strukturen ihop längre så det går inte att gå utan man måste hoppa elle nåt. Men det är för långt bort för att hoppa.

De sexkantiga grejerna utmed väggen vet jag inte vad det är. Finns inga sådana.

Sök i det här forumet, det finns en tråd med precis samma fråga.

http://99mac.com/forum/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic;f=13;t=000091#000000

[ 07 Augusti 2002, 09:27: Meddelandet ändrat av: William W M ]

1
Bevaka tråden