Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ghost Recon släppdatum?

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag märker att Ghost Recon är släppt från Aspyr

När kommer spelet till Sverige?

edit: inkorrekt svenska

[ 04 November 2002, 21:58: Meddelandet ändrat av: William W M ]

  • Oregistrerad
  • 2002-11-04 21:58

Kan vi hoppas på innan jul?

Macoteket brukar vara snabba att ta in spel. Lite dyrare, men då är de oftast direktimporterade från USA. (Alltså amerikansk version och inte anpassade efter den europeiska marknaden, om jag förstått det hela rätt)

Det här spelet står högst upp på min "att-köpa-när-jag-har-råd-och-tid"-lista. Tätt följt av Jedi Knight2.

[ 04 November 2002, 22:40: Meddelandet ändrat av: Simonsj ]

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: William W M:
När kommer spelet till Sverige?

Hmm, enligt Macotekets hemsida har de produkten i lager om 3 dagar. Nordicsoftales säger att de har produkten inne den 22 november.
Samma pris. Jag har ingen aning om vem som har billigast frakt (orkar inte kolla upp det).

Off topic: Macoteket har Jedi Knight2 i lager enligt deras hemsida. Nordicsoftales har inte spelet liggande i sina listor. Kanske kommer där också.

[ 04 November 2002, 22:48: Meddelandet ändrat av: Simonsj ]

Jag vill verkligen ha Ghost Recon, var bara tvungen att säga det...

  • Medlem
  • 2002-11-04 23:50

Ska finnas på hylla från imorgon i USA, och bör gå att beställa med 48h leverans från staterna om man har bråttom och har moral. Har man bara bråttom beror det på pipan.

Ghost Recon? Det spelade jag en massa förra julen!

  • Medlem
  • 2002-11-05 00:18

Jo men så böjer sig ju her Björnström åt båda hållen också. Eller det kanske var den enda procenten annat som spökade

[Spelar aldrig på PC... honest... x fingers]

Appropå att böja sig åt båda hållen - jag har blivit erbjuden en "PC i delar" av en polare som helt plötsligt fick en massa delar över.

Frågan är om man ska...

Nä...

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Andersson:
Appropå att böja sig åt båda hållen - jag har blivit erbjuden en "PC i delar" av en polare som helt plötsligt fick en massa delar över.

Frågan är om man ska...

Om spel är intressant för dig, naturligtvis. Din mac blir väl inte sämre för att du har en pc.

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Martin Björnström:
Ghost Recon? Det spelade jag en massa förra julen!

Den som väntar på något gott

Den som väntar på något gott, väntar alltid för länge.

1
Bevaka tråden