Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Max Payne på min iBook

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag tänkte köpa Max Payne för att spela på min iBook då jag bara har tråkigt eller åker någonstans. Men jag undrar, hur väl tror ni det kommer att flyta på den?

iBook 700mhz
ATI Radeon Portability 16mb vram
386mb Ram

Annars så undrar jag om det finns några andra bra spel som jag kan spela på min iBook? Vill gärna att det ska vara ett bra singleplayer spel.

finns max payne till mac?

Japp.

Det ska nog fungera hyfsat på din dator, det kommer inte att flyta som en dröm, men fungera hyfsat.

Rogue Spear, Summoner och Return to Castle Wolfenstein är annars bra spel som har skön singleplayer som borde fungera helt ok till din dator.

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: William W M:
Det ska nog fungera hyfsat på din dator, det kommer inte att flyta som en dröm, men fungera hyfsat.

Rogue Spear, Summoner och Return to Castle Wolfenstein är annars bra spel som har skön singleplayer som borde fungera helt ok till din dator.

Hyfsat spelbart? Det låter bra!

Rogue Spear-spel har jag försökt mig på att spela, men det är inte min typ av spel. Return to Castle Wolfenstein har jag redan dock klarat ut (tillsammans med brorsan). Men Summoner ska jag kolla in på!

  • Oregistrerad
  • 2002-11-05 16:55

Det funkar bra på en iBook 600, 640 MB RAM o 8 mb vram, så det är inget problem att lira det på din dator.

1
Bevaka tråden