Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fusk i Rough Spear?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2002-11-02 13:43

Råkade ut för en sak igår. Satt och spelade på banan i Venedig. En kille tar bron genom huset och jag tar den stora bron för att skydda ifrån de som kom ifrån affären.

Helt plötsligt så var de mitt ibland oss innan de teoretiskt skulle kunnat vara på plats. Oberonde hur de har sprungit så skulle de aldrig hunnit dit.

Min fråga, finns det fusk av detta slaget?

Det enda fusket jag vet är att man kan klättra upp i tornet på Sibirian base 1 om man står och hoppar på ett visst ställe mer än en halv minut, men det drar till sig MYCKET uppmärksamhet.

Låter som en liknande bugg på den banan i du pratade.

Däremot är Rogue Spear inte känt för att ha så många buggar. Det torde ju vara intressant att undersöka närmare.

Hur pass bra är Rogue Spear online? Jag har lirat väldigt mycket singel player, men bara provat online en gång och tyckte det var rätt ostabilt och hackigt. Det är ju rätt lönlöst att spela ett sånt precisions spel om man får dålig ping. Kanske det har kommit en uppdatering?

  • Oregistrerad
  • 2002-11-02 19:08
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: William W M:
Låter som en liknande bugg på den banan i du pratade.

Däremot är Rogue Spear inte känt för att ha så många buggar. Det torde ju vara intressant att undersöka närmare.

ja en skumbugg. Testade runt, men kan fanken inte hitta den...

Jag tycker med det är skumt att den här buggen dök upp för jag har aldrig varit med om något liknande innan...

  • Oregistrerad
  • 2002-11-02 19:12
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Henrik Norrman:
Hur pass bra är Rogue Spear online? Jag har lirat väldigt mycket singel player, men bara provat online en gång och tyckte det var rätt ostabilt och hackigt. Det är ju rätt lönlöst att spela ett sånt precisions spel om man får dålig ping. Kanske det har kommit en uppdatering?

jag tycker det är kanon!

nu sitter jag iofs på BoStream 2,5 Mbit och lirar, men det är kanon. inget lagg och det flyter på som det skall.

Idag har jag haft ett par underbara timmar. Allt har flytit på. Ibland kan vissa servrar suga. Speciellt om modemnissar loggar på. hade en italienare på en server en stund idag och han gav en dle strul. men han blev bootad och sen var det inget mer strul.

Jag har i snitt mellan 15-25 ms i ping. minst runt 7 och max runt 50.

1
Bevaka tråden