Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ghost Recon till Mac OS X!!!

Tråden skapades och har fått 15 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2002-07-19 10:39

http://www.aspyr.com/mini-sites/grds/

[ 24 Juli 2002, 10:43: Meddelandet ändrat av: Martin Björnström ]

J**lar vad nice! Det här är ett TOPPEN spel!

Jag har till och med en Ghost Recon badge som jag hade framme när jag gamade - riktigt nice spel faktiskt.

Går att köra i nät också! Gottis!

Grrr mitt extrema 8Mb ATI duger ju inte (kunde man trott annat).. "Ge mig en ny dator jobbet"

Jag är så sugen på att köra Ghost Recon i nät att jag personligen kommer arrangera en Ghost Recon kväll i Stockholm för att spela med andra ifrån 99mac. Återkommer när det är dags för lansering av spelet - kanske vi kan hitta på något tillsammans med en åf?

Ja ja ja!
Vill spela. Älskar den spelserien.
Men jag undrar om inte Soldier of Fortune II kommer slå Ghost Reacon på fingrarna i nätverk...

[ 22 Juli 2002, 15:47: Meddelandet ändrat av: Mattias Hedman ]

  • Oregistrerad
  • 2002-07-22 16:19

Nu känns dagarna lång tills de släpper spelet...

Kommer självklart till en spelkväll!

Tänkte bara meddela att Soldier of Fortune är konstruerat i samarbete med den riktiga gruppen SoF. Vilka är ett gäng legosoldater med nazistiska tendenser.

Rättelse: De är nazister. Så jag hoppas ingen stödjer spelen då en del pengar går direkt till denna grupp.

[ 23 Juli 2002, 12:10: Meddelandet ändrat av: William W M ]

När släpps Ghost Recon?

Martin mycket bra initiativ...
Feta burkar, sjysst nät o sen ska vi nog kunna klämma några dygn framför skärmarna

Jag ägde på R6 o RS.. GR bör inte vara några problem

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: William W M:
Rättelse: De är nazister. Så jag hoppas ingen stödjer spelen då en del pengar går direkt till denna grupp.

Det spelet kommer jag ALDRIG att köpa om det du skriver stämmer!

William, det låter inget vidare det. Var kan man läsa mer om det??

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: William W M:
Tänkte bara meddela att Soldier of Fortune är konstruerat i samarbete med den riktiga gruppen SoF. Vilka är ett gäng legosoldater med nazistiska tendenser.

Rättelse: De är nazister. Så jag hoppas ingen stödjer spelen då en del pengar går direkt till denna grupp.

Alltså, de som utvecklar spelet får ju betalt för det som de utvecklar, inte sina åsikter om folk.

Det är ungefär som en PC anvädare som är för totalförbjudning av porrfilmer inte skulle köpa en Mac för att Apple har haft en "switch-reklam" på MacWorld som de råkade se. Alltså stödjer de inte Apple för att de är för prorrfilm eller skådisar....Samma sak...

[ 24 Juli 2002, 12:37: Meddelandet ändrat av: Christoffer Larsson ]

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: William W M:
Rättelse: De är nazister. Så jag hoppas ingen stödjer spelen då en del pengar går direkt till denna grupp.

Fånigt. Det är ett utomordentligt roligt spel. För mig spelar det ingen roll oavsett de som står bakom spelet är nazister, kommunister, feminister, anarkister, sossar, moderater eller vad som helst. Alltså: så länge jag inte sponsrar någonting brottsligt är det lugnt.

Ciryon

  • Oregistrerad
  • 2002-07-24 16:26
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: William W M:
Rättelse: De är nazister. Så jag hoppas ingen stödjer spelen då en del pengar går direkt till denna grupp.

*hmm*

http://www.sofmag.com/about.html

Varför skulle de vara nazister. I flertal konflikter runt om i världen där legosoldater varit inblandade har de knappasst brytt sig på vilken sida de stått.

Jag kommer med mer info om ett tag

SOF 2 var ändå en flopp i jämnförelse med ettan

1
Bevaka tråden