Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur installerar man Strike Force?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tankade ner den manuella installationen av SF för Win Mac och Linux, eftersom jag inte lyckades få ner sit-arkivet med macversionen helt, Stuffit svarar att arkivet är trasigt .

Dokumentationen som medföljer den manuella installationen täcker dock endast Win. Följer det med en installerare i Macversionen?

Har aldrig spelat några mod i UT så man känner sig ganska så vilsen hur man skall gå till väga.

Följer med en installerare, bara klicka & köra .... tror jag, annars använder man sig av UT´s installerare för mod´s.

[ 13 Mars 2002: Meddelandet ändrat av: El Tollo ]

I Macversionen medföljer en installerare, men som med alla inkompetenta Modkonstruktörer talar dom inte om att du måste ange din UT katalog som installationskatalog vid installationen.

Om du använder den manuella installationen så skall du helt enkelt slänga in mappen Strikeforce eller vad den nu heter (den innehåller: Maps, Sounds...) i din UT mapp. Sedan måste du ha en Strikeforce startprogram som finns i Systems mappen i din Strikeforce-mapp (fast den är nerpackad, så du måste packa upp den). Släng den också i din UT-mapp, dubbelklicka och panga på.

Finns inget startprogram i min SF/system eller system som ligger i SF mappen, däremot ligger en Strike Force.exe fil så jag har väl fått PC varianten av SF. Stod trots allt på SF:s-hemsida att arkivet var för manuell installation för Win, Mac, Linux.

Kan man ladda ner enbart startprogget någonstans? Sitter med ISDN och orkar inte ladda ner .sit-arkivet en gång till (tar 2 1/2 timme) och därefter kanske konstatera att det är trasigt

Sorry, jag tänkte på TacOps, där finns en .sit fil i Systems mappen.

Verkar som om du har fel version...

1
Bevaka tråden