Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

strikeforce 1.75 ute!

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2002-03-10 23:14

blir bara bättre och bättre, nu med kvinnliga skins också, och bättre animationer

  • Oregistrerad
  • 2002-03-11 00:16

Wohoo! Äntligen! Blev lite skraj först när jag såg att den nya versionehn bara är 1/3 så stor som den förra. Hoppas man inte blir besviken. Sitter o laddar just i denna stund.

En länk för de lata:

http://www.strikeforcecenter.com/

  • Oregistrerad
  • 2002-03-11 13:30

Härligt! Håller på och laddar ner nu. Snabbt går det också, uppemot 90KB/s. Förr kunde jag bara få runt 5KB/s med deras slöa macmirrors. Bara halva kvar nu...........

Jag har ett otrevligt problem:

När jag ska sikta använder jag Ctrl-tangenten, men då kan jag inte samtidigt använda musen. Så jag får gå omkring och skjuta hej vilt åt alla håll utan chans att träffa något, eller sikta på mina motståndare, men inkapabel att ha ihjäl dom... Någon som har några tips som inte inbegriper införskaffandet av en tvåknapparsmus?

  • Oregistrerad
  • 2002-03-12 12:01

så skall det inte vara, jag håller själv ner tab tangenten och siktar med Macally Musen. Det måste vara något fel i prefsen, följde du noga installations instruktionerna och deletade alla tidigare strikeforcefiler?

Jag har inte haft en installation på den UT-installationen tidigare. Jag ska prova att byta till tab.

Att byta tangent fungerade utmärkt, numera använder jag "<" tangenten för att sikta, den ligger lägligt till.

Min högst personliga analys av SF 175:

1. Strikeforce placerar sig ur realismsynpunkt mitt emellan Tactical Ops och Infiltration där den senare är känd för sin ultrarealism (är det ett riktigt ord?).

2. SF är en riktigt kul prick att umgås med på kvällarna, även om internetspelandet är lite sisådär. Jag tycker inte att communityn är lika proffsig som för Inf. Men samtidigt så är det ljusår bättre än oseriösa finniga pojkar som tycker det är roligt att teamkilla i Tactical Ops.

3. Balansen mellan SF och T är helt ok. Lagom stora skillnader med vapnen och uniformerna har blivit mindre töntiga.

En klar förbättring med andra ord, klart värt sin vikt i MB...

1
Bevaka tråden