Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

lite evn hjälp tack

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

jag har flugit runt väldigt länge med min pilot nu, men inte hittat någon "major string". i början blev jag erbjuden att börja på fed stringen och sade ja, men ångrade mig och avbröt uppdraget. kan det vara därför? och går det göra något åt det? någon som vet?

Vissa stora strängar går att återuppta igen om man har avbrutit dom.

ok. men det går inte att börja på en annan? jag har ju inte gjort klart något uppdrag, avbröt direkt... snyft snyft...

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Johan Gunnarsson:
j i början blev jag erbjuden att börja på fed stringen och sade ja, men ångrade mig och avbröt uppdraget. kan det vara därför?

Jag skulle nog tro att det är anledningen. I så fall är nog enda sättet att "hacka" en egen plug-in (eller redan befintlig) för att halka in på ett nytt uppdrag. Hur man gör egna plug-ins finns beskrivet på Novas sida på www.ambrosiasw.com (inget man gör på en kafferast dock).
Kolla även i forumen, där kanske någon redan haft ditt problem och fått en lösning. Kolla även plug-in-sidan. Vem vet, kanske har någon haft ditt problem och gjort en plug-in.
Hoppas det fixar sig.

Det kan vara därför du inte får fler. Vissa strängar behöver du även ha en bra combat rating för att få. Det kan ju helt enkelt ha skitigt sig oxo. Det enklaste är att börja på en ny pilot, det är inte så jobbigt som det låter, när man väl vet hur man tjänar pengar.

Tänk dock på att det är mycket lätt att halka in på en sträng i början på en ny pilot, så tänk ut vad du vill göra, och vilka du vill slåss för.´

Det kan även vara så att man inte kan börja på alla strängar om man inte har reggat, tycker det verkar vara så. Jag har dock reggat så jag får alla möjliga strängar.

Ett tag arbetade jag både åt federationen som Federation Naval Commander, var Guild Master för piraterna och arbetade åt Rebellerna som pirat. Fast jag var tvungen att överge Fed strängen för de ville jag skulle börja jobba undercover hos Rebellerna, och det funkade liksom inte

Jag har faktiskt högsta combatrating, så det så! *fnyser*

Fast högsta går ju inta att få pga en bug, nästa högsta har jag väl då...

Men jag hittade en plug´ som skulle fixa det som hänt mig. Inte hittat någon string ännu men jag tror det fungerar.

Tack för hjälpen

1
Bevaka tråden