Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Rune och lite Summoner

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nån som vet hur man gör i Rune efter att man sjunkit till botten med skepp och allt. Man hamnar i nån sorts undervattensgrotta med konstiga växter och djur. Man kan dessutom simma ner till skeppet och i vattnet ligger ens döda kompisar och guppar. Jag fattar INTE vad man ska göra! Detta utspelar sig precis i början.
Sen en fråga om Summoner:
När man har dödat den elake stengubben -i ruinerna i träsket- som har ring of Stone på sig så hittar man också en nyckel på stengubben...vad ska den va bra för?

det finns sk. "walktroughs". kolla på nätet efter summoner walktrough. nyckeln kommer till pass senare

skulle vilja ha summoner till OSX, den till OS9 hängde sig hela tiden. fick t o m göra backup av savegame-filerna.

  • Oregistrerad
  • 2002-07-04 12:20
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Air_PoLLo:
det finns sk. "walktroughs". kolla på nätet efter summoner walktrough.

Kolla här.

  • Oregistrerad
  • 2002-07-04 12:38

Jag har spelat igenom Rune, men det var ett tag sen nu, så jag kommer inte riktigt ihåg vart man skulle ta vägen där i början vid skeppet, men jag har helt klart för mig att man skulle ner till skeppet, för där nere tror jag det fanns nån grotta man kunde simma in i...

1
Bevaka tråden