Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

razer boom slang!

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Piteå
  • 2002-01-14 17:03

Skulle bara villja rekomendera en Razor boom slang för den som gillar spel! (en spel mus)

Den marknadsförs inte som en Mac mus men de står att man ska ladda ner usboverdrive, men jag har inte provat den i os9 (kör aldrig de så).

Men i MacOsX så funkar den hur bra som helst! inga drivrutiner behövs! och alla knappar funkar i q3a (inklusive scrollen)

web page

  • Medlem
  • 2002-01-14 17:40

jaha du gadd...
jag har testat den men tycker inte att den är alls särskilt skön faktiskt. :/
men två knappar och scrollhjul behöver man för att spela iofs.

/majk

stash, du platsar ju inte i [MCz] bara för att du har en Razor....

Funkar instant sensitivity också?

Citat:

Skapades ursprungligen av: stash:
Skulle bara villja rekomendera en Razor boom slang för den som gillar spel! (en spel mus)

Den marknadsförs inte som en Mac mus men de står att man ska ladda ner usboverdrive, men jag har inte provat den i os9 (kör aldrig de så).

Men i MacOsX så funkar den hur bra som helst! inga drivrutiner behövs! och alla knappar funkar i q3a (inklusive scrollen)

web page

Tjena stash

Låter kul, jag har varit sugen på Razor ett tag, kör puttemjuks intellimus
Köpte du version 1000 eller 2000? Var fick du tag på den i Sverige? Hur mkt kostade musen och vilken version av OS X kör du med?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2002-01-15 12:25

Har varit mycket problem med Razor mössen, både 1k och 2k. Kvalitetsbrist, men det har jag endast från diskussionsforum och ingen egen erfarenhet.

Jag skulle aldrig köpa upp mig på en boomslang, alldeles för stor! Jag styr inte med handen, tumme+ringfinger+lillfinger styr och pek- och långfinger skjuter vilt och går (i kvejken).

Logitech optisk rular min arena.

  • Medlem
  • Piteå
  • 2002-01-16 17:18

mike: jag har en 1000....och jag köpte den av en kompis fick den för 300:- så de var därför jag slog till! och jag kör med 10.1.2

linus: neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! Dennis brynby´s HiFi i eslöv! föööörrssttör!

Boomslangarna är så svinigt dyra, finns på Tradition tror jag. (iaf här i Umeå)

En Logitech Dual Optical är mycket mera värde för pengarna!
Boomslangs är OK, men de går sönder hela tiden, och det är jo en ball-mus som måsta rensas varje dag.

  • Medlem
  • Piteå
  • 2002-01-18 23:57
Citat:

och det är jo en ball-mus som måsta rensas varje dag.
------------------------------------------------------------------------

heh....de beror väl ändå på hur rent man har i rummet/skrivbordet?

1
Bevaka tråden