Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Uplink för Mac petition

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2002-01-06 22:51

Uplink från Introv
ersion
är ett synnerligen sympatiskt litet lir som säkert debbaterats här förr. Problemet är att det gör att min PC får alldeles för mycket uppmärksamhet. Det måste hanteras. Så frågan är någon som är game på att få en petition-online rullande?

(Läser man uplinks egan forum finns det för månag jon som tror att macen inte använder / ens stödjer OpenGL så det verkar inte enkelt att nå fram.)

Någon som har tagit tag i detta?

Det är jag som är Macg33k på deras forum och har gnällt lite grand, fler som orkar försöka?

  • Medlem
  • Hemmesdynge
  • 2002-11-28 21:36

Det _ser_ ju lite tufft ut, inget jag någonsin sett innan. Är det "online" eller kämpar man mot AI?

Det är singleplayer

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Lukas:
Uplink från Introv
ersion
är ett synnerligen sympatiskt litet lir som säkert debbaterats här förr. Problemet är att det gör att min PC får alldeles för mycket uppmärksamhet. Det måste hanteras. Så frågan är någon som är game på att få en petition-online rullande?

Spelet portas av Contraband Entertainment

Coolt, men det står att liret ska komma till Mac OS och inte till OS X. Men det kanske är en typo?

  • Medlem
  • Hemmesdynge
  • 2002-11-29 01:43

Activision Anthology, yes, yes, yessss....

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2002-11-29 06:51

tufft.. ett 1337 haxxor spel som inte är webbaserat
ä men seriöst-- verkar ganska coolt..

31337 h4x0r!!!

Har kört de i linux.. är coolt i ungefär 20 minuter, sen lessnar man rejält.

Har också lirat på L1nux och spelet jävligt 1337!

1
Bevaka tråden