Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tony Hawk 2

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2001-08-21 10:47

Kolla fina glitchen jag hittade på andra banan i THPS2

Allt jag gjorde var att grinda på stängslet och sen hoppade jag upp på taket, som är högst upp på bilden, och svängde sen in i väggen där jag lyckades fastna.. Sen så trodde spelet att jag grinda hela tiden så jag kunde trycka massa olika kombinationer och få alla dessa poäng.. Grejen var ju bara det att jag aldrig kom ner därifrån så jag var tvungen att avsluta :rolleyes:
Om jag hade orkat skulle jag kunna "fått" mkt mer poäng..

Om jag hade lyckats komma loss från väggen och landa hade jag fått en helt ok high score! Närmare bestämt 154 343 133..

Det er et mer vanlig problem at slike ting skjer i baner man lager selv...
Hvis du driver en slik bug for lenge vil du begynne på nytt (0 score) etc...

hva er den beste du har klart UTEN bug?

Det finns en bugg där man kan fastna (och kan göra hur många trick som helst) när man bygger egna banor.

Det är när man gör en "bowl" som man sedan försöker åka i...

(ledsen det var någon som skrev inlägget ovan medans jag skrev)

[ 21-08-2001: Meddelandet ändrat av: mannen ]

vet...

btw.
585000 poeng for 2 timer siden
så ville ikke figuren gjøre manual

  • Oregistrerad
  • 2001-08-22 11:16

På den banan har jag iaf klarat av pro score (150 000)..

Jag fattar inte hur man använder manuals.. jag bara ramlar av då.. vad kan man göra med det? får man mycket poäng lr? För jag har ruskit svårt att komma över 200 000 i poäng, oavsett bana..

Du må trykke fort på opp-ned tastene, bare dra fingeren over!
men man trenger ikke manuals for å komme over 200000 poeng! ex.
crossbone720+varial kickflip+crossbone burde gi ca. 17000 poeng!

Köp höjd, speed och stabilitet...då kommer du kunna göra feta poäng.

  • Oregistrerad
  • 2001-08-24 11:25

Har fullt i allt utom manual. Det är inte det som är problemet.. Antar att jag borde fixa nya trix?

Dubbel* och trippeltrick och alltid med 720spin ger bra med poäng!

* = kombination av flera trick i samma "air", gärna kombinationer av grab och flip trick...

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2001-08-27 14:45

grinda är ett härligt sätt att få poäng har doch bara fått 60000 på grind walride wallie walride grind och madonna tex

hopp ger iftast madonna och frontfoot impossible mest poäng.. 46000 per hopp.. är väl rekord..

bäst på en en minuts bana är 220000 fick 98poäng av domarna

har fått 459000 på new york utan några fusk

kombinationer med "pouncer was here" ger feta, fått över 70000 på enstaka airs där

/johanw

På NY.. 50-50ia Joes staty? fråga.. är det statyn precis till vänster i början eller?

det är sliderm som går från baksidan av tunnelbane rulltrappan ner till plazan nedanför - hoppa över staketet och slida ner för den.

/johanw

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2001-08-29 12:04

någon som vet vilka gubbar man inte skall klara 100% med för att komma till skater heaven?

1
Bevaka tråden