Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Unreal Tournament

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2001-11-19 23:14

Hur mycket minne behöver man egentligen för att spela? Jag har 128 (iof lite men det ska räcka står det på kartongen) och får ändå minnesvarning och sedan svslutas det. Jag har försökt med virituellt minne men det verkar inte heller fungera

Någon som har några synpunkter? jag kör på mac OS 9.1 G3/300 128MB ram, macos tar ca: 40mb minne med virituellt minne 55mb utan

[ 19-11-2001: Meddelandet ändrat av: -David- ]

[ 19-11-2001: Meddelandet ändrat av: -David- ]

  • Medlem
  • International user
  • 2001-11-19 23:15

Kolla hur mycket ram du tilldelat UT, ge det så mycket du kan, funkar inte det så får du dra på V-Minnet igen och tilldela en hel del till

  • Oregistrerad
  • 2001-11-19 23:22

Jag har gett det över 500mb med VM, ingen skillnad, det ser ut som om man får köpa nytt minne ändå:

[ 19-11-2001: Meddelandet ändrat av: -David- ]

Nä, vänta. Låt mig gissa, du har snott nån annans cfg fil. Nån som har mer minne. Då har den personen säkert tilldelat mer grafikminne.
Jag minns fasiken inte vad det var man skulle skriva. Det var nått med "buffer" tror jag. Den buffern tilldelas utefter hur mycket RAM du har i datorn...eller var det på grafikkortet...hmm...minns inte. Hur som helst så tror jag att det fixar sig ifall du installerar om det: Enklast är dock att fråga nån som kan configa din cfg så den funkar bättre.

  • Oregistrerad
  • 2001-11-20 14:27

Varför inte bara prova att slänga cfg filen?

1
Bevaka tråden