Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Deus Ex

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

VILKET SPEL!!!
Jag har verkligen fastnat i detta fantastiska spel. Det är som att kombinera ett bra 3d-spel med en spännande Guillou-deckare. Jag längtar till de stunder då jag har möjlighet att sätta mig vid datorn (mac G4 agp) för att få se vad som händer härnäst. Hurra!
//Jakob

Kan inte annat än hålla med! Jag gillar det så mycket att jag inte direkt skyndar mig att klara av det, utan går igenom alla banor noga och letar upp alla prylar man kan hitta. Är just nu i Majestic 12:s underjordiska labb. Satt 4 timmar i lördags natt och provade olika alternativ och vägar för att se vad som var bäst.

Kom ihåg sedan att det finns tre olika slut.

Det blir ett tufft val kan jag säga...

Åhh, Deus Ex, vilket spel. Jag har hört att man kan fortsätta att hålla på med: "jagföljerbaraorder" hela spelet i en eventuell uppföljare. UNATCO kicks some ass!

Ett riktigt höjdarlir, synd bara att det kräver så mycket dator.

Kan inte annat än att hållla med - vilket spel!

Synd bara att jag fastnade (i våras) i den del av spelet som utspelar sig i Hong Kong, en kvinna dog, man simmade runt jättemycket med längre kom jag inte - gav upp efter ett par dar...

Kanske skulle installera det och se hur mycket snabbare det är i PB G4 550 än i PB G3 400

  • Oregistrerad
  • 2001-11-20 22:40

samma här, satt konstant i 3 -4 dagar, kul att man kan lira slutfasen på olika sätt har dock inte provat multplayer versionen, synpunkter?

Multiplayer använder sig inte av Deus Ex alla fördelar på ett bra sätt.

Det är alldeles för dåliga MP maps som inte alls tar tillvara de olika fördelarna som karaktärerna har.

  • Medlem
  • Örebro
  • 2001-11-21 16:37

Hej!
Någon som har funderingar på att sälja sitt DeusEx??

Maila till [email protected]

//Morgan

  • Medlem
  • International user
  • 2001-11-21 23:33

Jag har bara spelat det en bit, kanske borde återuppta spelandet igen med den nya datorn.. Skulle vara intressant att se vad datorn verkligen klarar, Deus Ex pallar väl OpenGl?

Jag satt långa kvällar/nätter när jag köpte spelet i somras. Skitbra spel, men nu har jag fastnat och inte spelat på månader, tänkte ta upp tråden igår, men då var det naturligtvis helt omöjligt...

Jag har glömt så mycket av spelet att jag inte riktigt vet var jag har fastnat, men det är iallafall efter Hongkong, jag vill minnas att det är en hamn och man ska spränga en båt. Där är så mycket folk och dödar-robotar, jag kommer bara inte förbi.

Tips, någon?

Det enda bra tips du kan få på det stället är att smyga överallt, våga inte springa. Och sök alternativa vägar, det finns ett antal.

Jag är just nu vid "the shipyard" och ska spränga ett skepp. Men jag måste leta upp lite sprängämnen först, nån som vet hur mycket som behövs?
Jakob
p.s. det kryllar av mördar-bots...ds

  • Medlem
  • International user
  • 2001-12-03 18:45

Jag är just nu vid "the shipyard" och ska spränga ett skepp. Men jag måste leta upp lite sprängämnen först, nån som vet hur mycket som behövs?

Supertanker? Om jag inte minns fel behöver du bara fyra LAM-laddningar alt. raketer. Det kan dock vara lite lurigt att träffa rätt på första försöket, så en liten buffert är inte fel.

[ 03-12-2001: Meddelandet ändrat av: ehnmark ]

jag slutade spela i Paris. började ju bli svårt och stackar lilla jag blev skrämd hela tiden

är det långt kvar av spelet då?

1
Bevaka tråden