Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Myth 2 till Mac OS X

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

http://www.mythdev.com/

Jag är i tårar. Efter alla mina extremt goda minnen med det spelet så är jag så extremt glad över att spelet nu kommer till Mac OS X så jag kan spela det åter igen (det funkar inte bra i Classic...).

Asså.. Ni får ursäkta mig, jag tror jag har något i ögat. Jag måste gå och pudra näsan.

Myth 2 är nog det spel jag har bäst minnen av. Myth TFl hade en bättre singleplayer kampanj IMHO men multiplayer-delen i M2 (hade inte bredband under TFL tiden) och alla plugins gjorde det ruskigt långlivat och kul!! Härligt att se det här

Detta har jag väntat på länge, Myth 2 är så underbart. Likaså ettan, synd att trean sög.

YES! Trodde aldrig det skulle hända. Spelade fortfarnande Myth 2 online till för ett par månader sedan.

tack tack tack... tack... *snyft*... tack

Det är synd att Bungie stängde ner Bungie.net för Myth 2, var trots allt en del människor som spelade (mest moddar som WW2 dock).

  • Medlem
  • Schtåkkhålm
  • 2003-03-05 13:08

Wow! trist att det bara stöder software-rendering.

Citat:

citera:Skapades ursprungligen av: oskich:
Wow! trist att det bara stöder software-rendering.

Men OpenGL stöd ska komma senare. Men så länge spelet fungerar i OS X så blir jag skitglad!

Och ja, det är hemskt trist att Bungie.net togs ner. Skittrist faktiskt!

Citat:

citera:Skapades ursprungligen av: Patrik Skulski:
Det är synd att Bungie stängde ner Bungie.net för Myth 2, var trots allt en del människor som spelade (mest moddar som WW2 dock).

Det är många som spelar än

. Kolla in www.playmyth.net. Nästa lika stort som Bungie.net en gång var...

Citat:

citera:Skapades ursprungligen av: Zackeman:

Citat:

citera:Skapades ursprungligen av: Patrik Skulski:
Det är synd att Bungie stängde ner Bungie.net för Myth 2, var trots allt en del människor som spelade (mest moddar som WW2 dock).

Det är många som spelar än

. Kolla in www.playmyth.net. Nästa lika stort som Bungie.net en gång var...

Har läst en del om Playmyth.net, känner folk som spelar där också. Men eftersom jag inte har Classic på någon av mina datorer så har jag inte kunnat testa det hela.

Vilket jag kan nu, helt underbart.

1
Bevaka tråden