Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nä nu blir jag förbannad!

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Piteå
  • 2003-02-20 01:07

Nu är det andra gången jag blir RIKTIGT förbannad för att jag inte valde pc istället!

kolla vad som kommer till pc! Breath of fire 4

Förra gången var de för att Motoracer 3 och superbike 2001 inte kom till mac.....

Nån som har fler spel att fylla på listan med? (spel som ni bara MÅSTE ha till mac! )

Ledsen, men jag anser inte att spel är det viktigaste. Men om du endast vill spela spel med datorn kanske du skall byta

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2003-02-20 02:09

UT2k3.. fast det kanske kommer.. men jag vll ha nuuuuu

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2003-02-20 08:07
Citat:

citera:Skapades ursprungligen av: Buckner:
UT2k3.. fast det kanske kommer.. men jag vll ha nuuuuu

Tja, det var lite roligt i början... Men, efter några matcher är det "same old, same old..."

Spelade precis klart "Unreal2", bortsett känlan av "snitslad bana" så var det extremt snyggt med otäcka atmosfärljud (som med lurar höll på att skrämma s**ten ur mig ett par tillfällen. )

  • Medlem
  • Kiruna
  • 2003-02-20 18:34

Star Wars Galaxies måste bara komma till Mac.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2003-02-20 19:04

Gör som jag,skaffa en PC för spel.Förvisso kan jag spela macen också,men som sagt brister finns.

  • Medlem
  • Kristianstad
  • 2003-02-20 21:56

Det är klart att det skall finnas spel till Macen. Att köpa en annan mojäng för att spela på är ju direkt fånigt. Många av er tycks lämna råd att man kan skaffa en annan pryl för spel. Varför det. Macen är ju en dator, som man kan spela på. Bara det finns spel.
Sedan är det ju en ekonomisk fråga. Det kostar att köpa en massa onödiga prylar då man redan har en som skulle kunna göra detta.
Fördelen med en dator är ju att den är mångsidig till skillnad mot de andra mojängerna.
Brinn.........................

1
Bevaka tråden