Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Blå väggar i sof 2 lösning

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2003-02-08 15:17

Jag hade fått blå väggar i mitt sof 2 sen jag installerade om det.. så jag sket helt enkelt i det eftersom ingen verkade veta vad feler var, men idag testade jag igen eftersom nu funkar 1.03 gold patchen timm mac, när jag stängde av compress textures eller vad det hette (kan inte kolla nu, men kan uppdatera namnet senare) så funkade det igen.

Det konstiga var att detta inte sotd som defult första gången jag installerade sof 2.

vet inte om nån annan har problemet, men om ni skulle få det så kan ni ju testa detta

/Buckner

  • Oregistrerad
  • 2003-02-08 16:00

Kanske hade du kvar någon config. som gjorde att spelet trodde att du redan hade gjort inställningar, så gjorde jag med Q3 en gång

? Varför fungerar inte DC hubben (217.211.65.27:1090), tar en stund inget händer och sen får man disconnected.?

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2003-02-08 16:08
Citat:

citera:Skapades ursprungligen av: Arcane02:
Kanske hade du kvar någon config. som gjorde att spelet trodde att du redan hade gjort inställningar, så gjorde jag med Q3 en gång

? Varför fungerar inte DC hubben (217.211.65.27:1090), tar en stund inget händer och sen får man disconnected.?

nepp, aöt va borta

det är 217.211.64.129:1090 till huben

1. Släng din config
2. Uppdatera till senaste versionen
3. Installera om ifall ovanstående inte hjälper

[ 11. februari 2003, 13:00: Meddelandet ändrat av: William WM ]

Håll er till ämnet DC hör inte till spelforumet

1
Bevaka tråden