Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Starta singleplayer banor i MoHAA

Tråden skapades och har fått 16 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hittade några extra singleplayer banor till MoH (westwall). Nu kan jag inte få igång dom, några tips?

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: kitesurf:
Hittade några extra singleplayer banor till MoH (westwall). Nu kan jag inte få igång dom, några tips?

Var hitta du x-tra singlebanor? Intresserad:)

  • Oregistrerad
  • 2002-12-10 22:39

Kan ju vara värt ett försök medan man väntar på Spearhead

  • Oregistrerad
  • 2002-12-11 14:50

Tala om var du hittade dom!!!, jag får MoH:AA abstinens

Här, gå in under: Forum > General discussion.
Där fanns en "single player" tråd.

Eller direkt här.

Jag fick plötsligt ett annat problem...kan inte öppna consoll.
~ (tilde) säger manualerna, men det funkar inte...?

  • Oregistrerad
  • 2002-12-12 09:40

Det fanns ju många fler länkar till andra single p. banor. Har tankat hem några nu, ska hem och testa

Hur gick det för dig?
Någon som har koll på konsoll kommado?

  • Oregistrerad
  • 2002-12-13 23:52

Inget funkar för mig i alla fall

Jag hade visst av-bockat alternativet "consoll" under controlls/advanced. När jag klickat i den rutan så fick jag upp konsollen med "<" tangenten.
Där skrev jag "maplist" och valde en bana, den test_vinter var inte särskilt ball, dessutom ganska buggig.
Vart ju sugen på att göra en egen bana, men det krävdes en pc för det då alla verktyg bara fanns för windows. Kan nån skriva om dom till mac, eller tar det en massa tid?

  • Oregistrerad
  • 2002-12-14 15:36

Det fanns fler länkar till andra single player banor (tror jag) på forum grejen du länkade till , kanske ska ta och testa dom nu men har en massa prov att läsa på

[ 14 December 2002, 15:38: Meddelandet ändrat av: Arcane02 ]

  • Oregistrerad
  • 2002-12-14 18:51

Funkar ju inte alls, laddar inte ens hoppar bara till menyn

Vilken meny?
Hur gör du?

Jag startar ett nytt spel på vanligt vis, öppner konsollen och väljer ny bana.

Har du lagt in .pkg filerna rätt?

  • Oregistrerad
  • 2002-12-15 10:00

Jag startar ett nytt spel och sen tar jag fram konsollen och skriver maplist. Då kommer en lista på banor upp precis som den ska, då väljer jag banan och sen börjar det ladda, det är nån konstig laddning inte som den vanliga utan en rektangel där det blinkar loading. Sen hoppar det till menyn. Filerna ligger i main mappen det ska dom väl?

Det låter ju konstigt.
Vilken bana?

  • Oregistrerad
  • 2002-12-15 17:53

Alla jag tankade hem kommer i och för sig inte upp på listan men den som du hade kört och nån som heter Cherbourg

Nån som fått Stalingrad 2 att funka? Laddade hos mig första gången jag försökte spela efter installationen, sen blev jag utsparkad i briefingrummet och hamnar där varje gång jag försöker på nytt. Eller rättare sagt hamnade eftersom jag huttade banan i papperskorgen efter ett tag.

  • Oregistrerad
  • 2002-12-15 21:05

Samma händer för mig på alla banor

1
Bevaka tråden