Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tactical Ops

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2003-01-30 16:28

Tjena, är det någon här som har spelat TO? Är det enda "counter strike" spelet till mac?
Jag laddade nyligen ner TO modsen, (som e baserat på UT motorn), men får inte det att funka med andra polare? Vi har samma ver. 3.3.2. Varför?

  • Oregistrerad
  • 2003-01-30 22:28

Har spelat lite Tac Ops sjävl, tycker det är ganska kul (tänk dig Tac Ops till UT2k3, hehe). Jag vet dock inte varför det inte funkar men jag kan säga att TO är inte enda CS alternativet till mac, det finns några riktigt saftiga Q3 modar också som vill vara med på mac tronen, dom jag främst tänker på är Urban Terror och Navy Seals, Urban Terror är suveränt och Navy Seals är också bra men krångligt att få igång, har inte fått igång det på min dator har bara kört hos en komips

  • Oregistrerad
  • 2003-01-30 22:29

Kom på att om dina kompisar har PC så kan det vara så att spelet inte stöder att Mac spelar mot PC och vice versa

Du får gärna specifiera dina problem tydligare.

  • Medlem
  • 2003-02-03 21:33

Hej, Jag har också ett problem med detta, När jag skal ta upp "multiplayer servers" så fryser spelet, musiken funkar fortfarande men spelet blirr helt stilla, någon som har någon ide ?

Citat:

citera:Skapades ursprungligen av: Eka:
Hej, Jag har också ett problem med detta, När jag skal ta upp "multiplayer servers" så fryser spelet, musiken funkar fortfarande men spelet blirr helt stilla, någon som har någon ide ?

Låter som att TO installationen är paj på något ställe. Enda troliga lösningen är att installera om UT och TO - från grunden.

1
Bevaka tråden