Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Var kan jag köpa Mac-spel?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har letat efter någon bra, välsorterad spelsäljarsajt på nätet, men inte hittat något. Att hitta tio-i-topp-listan är inget problem, men jag söker något mer välsorterat än så... (Min käre far behöver lite äventyrsspel inför sportlovet...)

Vet någon?

Webhallen verkar ganska ok, deras priser vet jag inte om de är bra eller inte. Men bara faktum att de säljer Mac-spel måste ju tyda på något?

http://www.webbhallen.com

  • Medlem
  • Nyköping
  • 2003-01-27 22:39

Finns det ingen ÅF som sorterar spel för OS X för sig?

Om jag går till Macoteket t.ex så finns det en jädra massa spel att välja bland. Men jag tycker ibland att det är lurigt att se vilka som funkar med OS X.

Jag skulle vilja se ett försäljningsställe där man hade alla spel som funkar under OS X under den rubriken...

För oss som skippat Classic...

Hasse

[ 27. Januari 2003, 22:40: Meddelandet ändrat av: Hasse A ]

  • Oregistrerad
  • 2003-01-28 21:02

Webhallen är har bra priser men för in många spel så (här borde det stå många fula ord

) sent. Jag köper mycket på Macoteket, kanske inte dom bästa priserna men ett stort utbud. Om man bor i Stockholm kan man ju alltid gå till Åhlens eller Webhallen (så slipper man portot.) Mac Gold är inte heller så dumt den sidan hittar ni här , eftersom sidan är brittisk slipper man i alla fall betala tull men man får ju också förbereda sig på lite högre porto.

Har ingen aning om det finns en sida där man endast kan kolla in OS X titlar, kan hända att en del sidor har sök funktioner där man kan välja att söka på OS X titlar

[ 28. Januari 2003, 21:02: Meddelandet ändrat av: Arcane02 ]

Jag beställde Diablo 2 när det kom ut från outpost.com. Det kom på en vecka tror jag, och kostade runt exakt 500 kronor (ingen fraktavgift, tull, moms eller nått alls!).

Var väldigt imponerad, så jag undrar varför jag inte har beställt fler spel därifrån.

Men som sagt, det var tre år sedan. Mycket kan ha ändrats. Såg ni på Plus? Moms. Tull. Moms på tullen. Moms på Momsen på tullen. Tull på momsen.

Mums med moms

  • Medlem
  • 2003-01-28 22:39

http://www.macspel.com/

Precis som P3 Hiphop - "rockar fett!"

  • Oregistrerad
  • 2003-01-29 14:17

Macspel.com säljer spel men åt redan nämda nordic softsales. Men tycker man det känns bättre kan man ju lika gärna handla där.

1
Bevaka tråden