Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Cm 4 kommer i mars

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Championship manager 4 kommer i mitten av mars till mac, verkar bli hur grymmt som helst och man kan äntligen spela över nätet.

feral

  • Oregistrerad
  • 2003-01-20 13:39

Matcher i 3D skulle i och för sig inte vara fel, för det är väl bara i 2D, eller??

Citat:

citera:Skapades ursprungligen av: Arcane02:
Matcher i 3D skulle i och för sig inte vara fel, för det är väl bara i 2D, eller??

Tycker nog det skulle bli ganska fel med 3D, som det kommer bli nu är ganska lagom. Möjligtvis lite schyssta repriser i 3D.

  • Medlem
  • Hemmesdynge
  • 2003-01-20 20:24

Måtte nu Feral inte göra en sån bedrövlig portning som de gjorde med 00/01!
Slöare och buggigare får man nog leta efter, rena skräpet!
01/02 fick bli på PC istället, nått ska man ju ha dem till...

PS, mitt 01/02-spel har nu passerat 2150 med alla ligor på!

Sparfilen=2,1GB!!

  • Medlem
  • Kiruna
  • 2003-01-21 19:23
Citat:

citera:Skapades ursprungligen av: Arcane02:
Matcher i 3D skulle i och för sig inte vara fel, för det är väl bara i 2D, eller??

Det viktigaste i CM är inte grafiken utan spelkänslan, med ARSE-kommandot aktiverat är realismen väldigt hög.

Citat:

citera: Måtte nu Feral inte göra en sån bedrövlig portning som de gjorde med 00/01!
Slöare och buggigare får man nog leta efter, rena skräpet!
01/02 fick bli på PC istället, nått ska man ju ha dem till...

01/02 måste jag säga blev riktigt bra efter uppdateringen till 3.9.65 hade inga problem med den något mer, men jag håller med om att 00/01 sög rejält.

  • Oregistrerad
  • 2003-01-22 15:50

Vad f** är ARSE-kommandot, har aldrig hört talas om det, är det något man måste fixa själv eller är det automatiskt

  • Medlem
  • Kiruna
  • 2003-01-26 20:13

Det är något man måste fixa själv. Man öppnar player_setup.cfg och skriver in "ARSE", brukar lägga in det längst ner.

  • Oregistrerad
  • 2003-01-27 11:45

Vad gör det för nytta då, tycker CM är ganska realistiskt förutom på två punkter utan detta, nämligen att dator styrda managers varierar sina trupper alldeles för lite (använder samma spelare hela tiden) och att man får betala så mycket för spelarna t ex Arjen Robben som är 17 när man börjar spelet och enligt mig den bästa värvningen i hela spelet , men han är redan klar för PSV för typ 45 milj. , dock är det ganska ofta PSV inte har pengar eller plats när värvningen ska ske så man kan få chansen ändå, men då får man betala typ 180 milj. för honom (surt), finns det något som fixar sånt

Såg att demot kommit nu, nån som hunnit testa det?

CM 4 demo

  • Oregistrerad
  • 2003-03-07 12:43

Spelar inte demos, dom förstör f*n datorn i längden

  • Medlem
  • Kiruna
  • 2003-03-07 20:19
Citat:

citera:Skapades ursprungligen av: Erik Granberg:
Såg att demot kommit nu, nån som hunnit testa det?

CM 4 demo

Jag har och den är oerhört grym! Kan knappt vänta tills den 4 april, då den släpps.

Vad är det för nyheter i CM 4? (förutom uppdaterade spelarlistor)

  • Medlem
  • Kiruna
  • 2003-03-10 19:50

Det är så mycket och jag känner mig lite lat

så du kan istället läsa det här.

[ 10. mars 2003, 19:54: Meddelandet ändrat av: Onken ]

1
Bevaka tråden