Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

TiBook snabbare än 733QS på GhostR!

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • International user
  • 2002-12-02 19:45

Vi körde lite mac-lan, bla. med en TiBook550 me 16mb-graf.kort (ej extern skärm) 512mb-Ram osv... och min 733QS med GF2MX32mb o 640 mb-ram + 17"CRT. Och TiBooken klarade att ha högre upplösning i GhostRecon! än min QS. Hur kan det komma sig?! Jag klarade bara att köra med 800*600 o low på en massa grejor. TiBooken grejade 1024 med medium på massa prylar lätt. Båda kör 10.2.2.
Enda vi kom på var att skillnaden i skärm (lcd/crt) måste göra skillnaden.

F.Ö var ett par nya iBooks800 med. Funkade bra att köra GR.

  • Oregistrerad
  • 2002-12-02 19:57

Skumt... kan bara säga att Ghost Recon går segt till och från på min QS 733, 768MB RAM & GeForce 4 Ti också om det är någon tröst... Däremot går det BETYDLIGT fortare under OS 9.

Jag gissar att QS:en inte är direkt nyinstallerad vad gäller system och andra programvaror.

  • Medlem
  • International user
  • 2002-12-03 18:30

Har bara uppgraderat QS:n med Jaguar. Dvs ingen nyinstallation gjordes av Jaguar. F.ö är den nyare än TiBooken.

  • Oregistrerad
  • 2002-12-03 19:08

Jag tycker att det verkar som om dom flesta spelen flyter bättre i 9:an än i X. Men när jag kör 9:an funkar inte båda knapparna på min mus.

Mouse Ware (Logitechs mus inställnings program) säger att det inte stöds av classic men det gör det visst. Någon annan som haft samma problem och vet hur man åtgärdar.

1
Bevaka tråden