Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bugdom 1 und 2

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!

När jag hade min Ibook så följde ju Bugdom med som spel, när jag köpte min nya dator så hade jag inte en tanke på att bränna ner Bugdom och spelet är nu hopplöst förlorat. Någon som vet vart man kan få tag på det? Eller är det så att det följer med även till PB utan att jag märkt det?

Vill ju gärna spela Bugdom 2 som just kommit och då måste man ha ettan installerad för att kunna ladda ner det

tacksam för hjälp!

//David

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2002-10-21 13:39
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: David L:
Hej!

När jag hade min Ibook så följde ju Bugdom med som spel, när jag köpte min nya dator så hade jag inte en tanke på att bränna ner Bugdom och spelet är nu hopplöst förlorat. Någon som vet vart man kan få tag på det? Eller är det så att det följer med även till PB utan att jag märkt det?

Vill ju gärna spela Bugdom 2 som just kommit och då måste man ha ettan installerad för att kunna ladda ner det

tacksam för hjälp!

//David

skulle du ha kvar CDna till gamla datorn lär det finnas där.. annars får du leka laglös på carracho / limwire..
du är trots allt redan ägare till spelet..

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Buckner:
du är trots allt redan ägare till spelet..

Nej, inte om David L sålt sin gamla dator samt alla cd-skivor som följde med.

Annars finns Bugdom att köpa på Macoteket.

Citat:

quote:quote:
------------------------------------------------------------------------
Skapades ursprungligen av: Buckner:
du är trots allt redan ägare till spelet..
------------------------------------------------------------------------
Nej, inte om David L sålt sin gamla dator samt alla cd-skivor som följde med.

vilket han naturligtvis har...attans!! men tack för hjälpen får försöka klara mig i post-Bugdomvärld...

/david

Bugdom, Appleowrks och andra konsumentprodukter följer bara med till Apples konsumentdatorer, alltså inte till Powermac och Powerbook.

  • Medlem
  • International user
  • 2002-10-22 09:42

Har för mig att Bugdom som medföljer alla Apples datorer är en OEM version, dvs inte går att installera på någon annan dator, än den datorn som spelet medföljdes på.

Rätta mig om jag har fel!

1
Bevaka tråden