Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

"Reklam"

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-08-02 00:12

Hur funkar det med reklam och promoting? Är det tillåtet? Min flickvän frågade om jag kunde skriva lite posetiva saker om en nystartad/återstartad(?) sublabel.

Det är en enkel beskrivning och en länk. Tänkte att det kan finnas (om något fåtal) medlemmar som kan tänkas vara intresserade av musiken i fråga. Det rör sig om industrimusik.

lika bra att fråga föst. Så va min tanke.

  • Medlem
  • 2005-08-02 00:27

Det förekommer väl mer eller mindre hela tiden att man pushar lite för egna labels här?

Jag blev själv lite ängslig eftersom hemsidan om AvrX som jag startade en tråd om här är lite pseudokommersiell. (Även om det inte finns något att sälja än)

  • Medlem
  • 2005-08-02 00:37

Tjoo.. Men ska tilläggas att det inte är min label och jag har inget med dom att göra alls.

  • Medlem
  • 2005-08-02 00:41

Tja, det blir lite annorluda kanske... Då får någon annan svara

Äh, det här är ett musikforum. Om du tipsar om musik så är det med säkerhet lugnt. Problem blir det om ett företag försöker sälja studiotid eller masteringsprogram här utan att betala för annonsplats. Att tipsa om ett skivbolag man har koppling till (varesig det är via flickvän eller på annat vis) är i en helt annan liga, i mitt tycke.

typ så

Att skriva om en synt man byggt måste vara okej, att pusha för försäljning av den i massproducerad form här på forumet utan att betala för det tycker jag är tveksamt.

  • Medlem
  • 2005-08-02 00:54

Bra.. Då ska jag be henne diktera ihop lite då.

Återkommer.

hoppa gärna över en massa reklamsnack och ge oss länken istället

  • Medlem
  • 2005-08-02 01:02

en beskrivning av vad som kan tänkas dyka upp i det nya fönstret är kanske att föredra?

1
Bevaka tråden