Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Q3 1.32 PR

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Några som känner till några hyffsade servrar som inte har pinkbastard (Punkbuster) aktiverad ?

/LilliZ

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2002-10-15 10:58

194.251.249.81:27970

Den kör 1.31 versionen.

Men alltså, det är bara positivt att det blir svårare för folk att fuska, så punkbuster är mer än välkommet i mina ögon.

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: ivar:
194.251.249.81:27970

Den kör 1.31 versionen.

Men alltså, det är bara positivt att det blir svårare för folk att fuska, så punkbuster är mer än välkommet i mina ögon.

Visst är alla försök till att stävja fusk berömvärda, dock tar inte punkbuster alla fuskare eller fusk bland annat så känner den igen fusk på cvar namn, i fallet med OGC v1.9x så kan man konfigurera den till precis vad som helst vilket gör att punkbuster inte känner igen den.

kommer att försöka undvika 1.31 servrar, måste vänja mig vid 1.32 lag

/LilliZ

  • Oregistrerad
  • 2002-10-15 13:10

Jovisst e det bra amed PunkBuster... problemet e bara att det inte finns till 1.32 för Mac ännu, vilket betyder att man inte kommer in på de servrarna heller. Det är nog därför han frågar efter servrar utan PB aktvierat...

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Ktulu:
Jovisst e det bra amed PunkBuster... problemet e bara att det inte finns till 1.32 för Mac ännu, vilket betyder att man inte kommer in på de servrarna heller. Det är nog därför han frågar efter servrar utan PB aktvierat...

/LilliZ

  • Medlem
  • Piteå
  • 2002-10-15 17:41

ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ! lilliz pratar du med dej själv?

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Gadd:
ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ! lilliz pratar du med dej själv?

Nope, jag bara log igenkännande på kommentaren, dvs jag ville ha reda på Punkbuster fria servrar för att jag vill spela 1.32 och för att punkbuster stödet för mac inte är klart

/LilliZ

Gadd!
Kul att se dig här
Det trilla nämligen ned ett öre i huvudet på mig just nu. Känner igen dig från #macintosh.se/Dal.net

Var förövrigt känd som _Halo där.

Sorry för insticket här alla

/G

  • Medlem
  • Piteå
  • 2002-10-15 21:29
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Gambit:
Gadd!
Kul att se dig här
Det trilla nämligen ned ett öre i huvudet på mig just nu. Känner igen dig från #macintosh.se/Dal.net

Var förövrigt känd som _Halo där.

Sorry för insticket här alla

/G

TJENA!!

De e dock #Maclounge/quakenet som gäller nu

  • Medlem
  • Piteå
  • 2002-10-15 21:35
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: LilliZ:

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Gadd:
ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ! lilliz pratar du med dej själv?

Nope, jag bara log igenkännande på kommentaren, dvs jag ville ha reda på Punkbuster fria servrar för att jag vill spela 1.32 och för att punkbuster stödet för mac inte är klart

/LilliZ

Ska vi spela lite ikväll?

1
Bevaka tråden