Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

UT 2003 till mac?!

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ser ut som att Unreal Tournament 2003 är på väg till Mac:en...

Från länken: "Mac development is just underway so it will still be a little while before it´s done." (Mark Rein)

Hoppas att det inte dröjer allt för länge..

Synd bara att det inte är lika bra som ettan

Hallå ja, herr negativ

Det är väl bara att spela UT1 så länge det fungerar på datorerna.

Hehe
Allt jag menade var bara att spelet är upphaussat. Det är inte i närheten av lika bra som UT1. Tyvärr. Man vill ju att 2:an ska ha samma klass som 1:an, eller bättre. Men precis som i filmvärlden så är det väl sällan det händer.

Jag blev uppriktigt besviken på UT2003 då jag fick testa det. Men det kanske växer på en.

  • Oregistrerad
  • 2002-09-09 15:24

Hmm... okay... var fick du testa det?

Jag känner samma sak inför Doom 3, Quake 4, UT 2003 och alla andra kommande storspel:

Grafiken är viktig i ett spel för att skapa realism, men se för guds skull till att i första hand skapa ett bra spel!

Ktulu: Precis som Zlatan så umgås jag ibland skumrask
Nädå, en polare hämtade hem det till sin PC, och efter lite ingrepp så fick vi det att fungera.
Det är snyggt som attan, men inte lika "skönt" som gamla UT. Men mina åsikter har ändrats tidigare.

Jag ser faktiskt hellre att Battlefield 1942 portas. Där har vi ett spel för massorna!

  • Oregistrerad
  • 2002-09-11 09:15

Tror ni att UT2003, Doom 3 o ev. Quake 4 kommer fungera på en QuickSilver 733, 768MB RAM med GeForce 4Ti eller bättre kort?

Ja, det tror jag. Frågan är om du strävar efter 600 fps eller inte....

  • Oregistrerad
  • 2002-09-11 18:38

Nae... siktar väl inte efter några särskilda FPS, men jag vill att det ska vara spelbart utan en massa hackande o sånt... Vore väl nöjd om det fungerade i en 50fps eller så...

1
Bevaka tråden