Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Halo 2 Trailer

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Mirror list

Åhh fy f*n va snyggt... Vill ha!

Making the Halo 2 Trailer - Coolt, Intressant.

Ja Halo var grymt bra, tvåan har en del att leva upp till. Hoppas att vi i alla fall får se en vässad version av Halo till Mac:en.

Halo är gammalt, det var gammalt redan när det kom. Hade det kommit ut när det skulle (99) så hade det varit läckert, men nu är det lite för sent.

Det måste dock tilläggas att Bungie i princip bara har släppt bra spel, men jag är ypperligt besviken på att det inte har kommit till dator än.

Ack, jag är besviken att de föll för M$´ stora sedelbunt...

***SPOILER***
***SPOILER***
***SPOILER***

Någon borde förklarat för killen vad som händer när man faller genom atmosfären (hint: det blir varmt.

[ 06 September 2002, 08:50: Meddelandet ändrat av: Slave ]

Tror inte det kommer till mac/pc faktiskt. MS äger ju som sagt Bungie.

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Slave:
***SPOILER***
***SPOILER***
***SPOILER***

Någon borde förklarat för killen vad som händer när man faller genom atmosfären (hint: det blir varmt.

Hmm, jag fick för mig att han skulle landa på ett av skeppen som låg under, inte vara en minimeteorit på väg mot jorden.

Ponera att han missade...

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Slave:
Ponera att han missade...

Hmm, ja det förstås. Kort uppdrag i så fall

* trött på att skriva sånt här*

Halo Gammalt? Knappast... jag väntar fortfarande på spel som skulle slår halo spel och grafikmässigt. Halo 2 är dessutom byggd på Halo motorn.

Halo Kommer defenitivt till Mac/Windows

/bungie fanboi

Visst, det är inte nytt men det är ändå riktigt bra. Ni som klagar på det, har ni spelat det? Jag ser verkligen fram emot Halo 2.

1
Bevaka tråden