Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Max Payne hjälp

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2002-12-26 12:25

Någon som har ett bra tips hur man ska komma vidare på banan där man börjar med bara ett Baseboll trä. Har försökt på många sätt i många timmar men fixar det inte, blir hela tiden dödad på ett eller annat sätt.

Om jag kommer ihåg rätt så kan man smyga bakom vakterna som går i vänstervarv hela tiden. På höger sida i korridoren finns ett lager med vapen o painkillers. In där, ta vad du hinner, skjut dig ut om du behöver och sen vidare till en hiss lite längre bort. Sen bör du klara dig. Snabbspara efter hand som du klarat trixiga bitar.

  • Oregistrerad
  • 2002-12-26 13:12

Det stämmer, smyg efter vakterna ner i korridoren, sedan vidare till vänster, fortfarande efter vakterna och sen slinker du in i ett rum på höger sida. Dock måste du passera ett rum på vänster hand som är fullt med skurkar så håll dig utmed högerväggen. Den var knepig den där banan minns jag.

SPARA! SPARA! SPARA!

  • Oregistrerad
  • 2002-12-26 13:54

Ingen hjälp!
Men ett rop om hjälp!

Jag får inte tangentbordet att fungera i MP!!
Bara musen!

Kör MP på en QS 933, 10.2.3, 256 MB minne

Några tips var jag ska felsöka!?

  • Oregistrerad
  • 2002-12-26 14:54

Där inne finns ju redan massa fiender och när jag kommer in med mitt baseboll trä skriker dom naturligtvis på hjälp och så kommer alla vakterna igen som vanligt. En beretta med ett magasin räcker inte långt när dom har hagelgevär.

  • Oregistrerad
  • 2002-12-26 15:03

Till Ola:
Har tittat runt lite här och var men inte hittat mycket, jag hittade det här . Jag är inte säker på att det här problemet är identiskt med ditt men det är värt ett försök

Citat:

quote: Det stämmer, smyg efter vakterna ner i korridoren, sedan vidare till vänster, fortfarande efter vakterna och sen slinker du in i ett rum på höger sida. Dock måste du passera ett rum på vänster hand som är fullt med skurkar så håll dig utmed högerväggen. Den var knepig den där banan minns jag.

Är inte det där där man börjar i pannrummet?
Där gjorde jag som så att jag "fuskade"

. Det finns nämligen ett litet grafikfel i dörren. Man kan stå bakom dörren och slå ner dem med baseboll-träet. Så gjorde jag. Alla som kom springandes, Splam! Ett slag i huvet och så låg de bara där
Ta deras vapen, och skjut bara sånt som du vet att du kommer träffa, det är lite ont om ammo i deras vapen har jag för mig. Annars kan man ju som de andra säger också smyga, men det är liksom ingen sport

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2002-12-26 16:28

Jag locka fram och banka ned dom.. snodde Imigram och drog vidare...

Eftersom Buck också löste det på det sättet måste det vara det enda rätta

  • Oregistrerad
  • 2002-12-26 17:22

Fattar inte riktigt vilket rum man sak hitta vapen i, är det det med två ingångar och massa hyllor eller är det ett annat , det med hyllor är ju helt omöjligt att ta sig in i eller ta sig förbi

  • Oregistrerad
  • 2002-12-26 19:02

Löste det, nu har jag kommit till uppdraget med båten och SNIPER RIFLE!!!

  • Oregistrerad
  • 2003-01-02 14:23
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Arcane02:
Till Ola:
Har tittat runt lite här och var men inte hittat mycket, jag hittade det här . Jag är inte säker på att det här problemet är identiskt med ditt men det är värt ett försök

Tack för hjälpen iaf!

Har inte löst det, men det måste vara en OS grej!

Funkar helt OK på min B/W G3:a 300 med 10.2.2

Men på min G4 933 med 10.2.3 så ski-er det sig!

Så gamle blåvit får göra tjänst än!

Testa MP på min iMac 400 DV, grå utan OS9 på, där funkade det inte så bra, vissa scener gick inte att visa, tydligen behövs även OS9!?

1
Bevaka tråden