Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

UT X 3 prestanda?

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2002-10-07 22:49

Hur funkar Unreal Tournament X 3 på era maskiner?

...inte alls...!

inte snabbt, även på en (2x)1GHz WindTunnel™ m/ Radeon9000. Det är spelbart, men inte helvete om jag är imponerad av prestandan. Jag har inte nån benchmarks att backa upp detta med, vet inte hur...

  • Medlem
  • Piteå
  • 2002-10-09 00:29

funkade lika bra som i os9 för mej tyckte jag....iofs så såg jag inte några fps men de var samma spelkännsla som i nian iaf,

WindTunnel™ ?

Jag har en QS 733 m Gf2MX och det är nästan samma prestanda som i 9:an

Ursäkta mig men pratar ni om Unreal Tournamnet 2003 eller? För det finns inte till Mac än vad jag vet. Eller har jag missat något sådant stort?

Nej, diskussionen rör OS X paketet till Unreal Tournament.

  • Medlem
  • 2002-10-09 12:37

Det fungerar utmärkt! Ljudet kan anses vara lite annorlunda dock.
Grafiken fungerar bättre eftersom man kan köra i 1600x1200 och max för mig i 9:an är 1024x768...

Tycker prestandan är samma i OS X som i OS 9, men kontrollen är mysko och spelkänslan försvinner lite...

Fungerar ganska bra. Jag har inte kört så mycket, men jag tycker inte det fungerar riktigt lika bra som i 9:an. Men så är det ju en preview också.

Just nu kör jag "gamla" Unreal i X.2.1 med hjälp av modden "oldskool". Har tyvärr inte nedladdningslänken kvar.

Fungerar ganska bra det med, men den flyter inte riktigt som original Unreal i 9:an (men det var väl inte att vänta sig).

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Andersson:
WindTunnel™ ?

1
Bevaka tråden