Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Harry Potter

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2002-12-25 22:07

Min syster fick Harry Potter and the Sorcerer´s stone i jul klapp och har spelat det ett tag. När hon kommer till ett ställe efter den första "Blomlektionen"(vet inte riktigt vad det heter) i rummet med växter som ska vattnas för att öppna en dörr. när hon öppnat dörren tagit stjärnan och gått ner till nästa dörr och igenom den blir allt svart. Man ser bara blixten eller stamina mätaren. Har testat flera gånger och samma sak händer. Har laddat ner 1.0.1 uppdat. men det hjälper inte någon som vet hur man ska lösa detta problem

har också stött på detta problemet...har inte lyckats lösa det dock...verkar vara en seriös bugg. Kör spelet under Jaguar.

btw. vart hittar man patchar och upgrades för detta spel? Sökte på denna sida men hittade bara en trailer...

// Joel

[ 26 December 2002, 01:59: Meddelandet ändrat av: joel_sundkvist ]

fasen, klockan är mycket....

versiontracker naturligtvis.... :rolleyes:

  • Oregistrerad
  • 2002-12-26 12:17

Skrev lite till Aspyr´s support grej får se om eller när jag får svar.

Du får gärna delge oss vad som sägs...
Det är nog många som skulle vilja ha en lösning på detta problem.

// Joel

  • Oregistrerad
  • 2002-12-26 14:52

Har i alla fall inte fått något idag och det lär antagligen inte komma före nyår

P.S. Om det är någon som vet när Macoteket öppnar igen efter jul får ni gärna skriva

  • Oregistrerad
  • 2003-01-04 14:19

Ha!!!, nu har jag fått svar från Aspyr så här skrev dom

riginal Question

In a room after the firts herb leasson my screen turns black and I can´t load the game either, the screen turns black. I have tried playing the game from the beginning several times but the same happens. I have downloaded the latest patch

**********
Aspyr Media Support Response

Hey Aron-

Make sure to set the color depth in the game to 16 bit.

Che

Har inte testat än men hoppas att det funkar.

Nu funkar det....tack för hjälpen

*jippiiieeee*

:rolleyes:

  • Oregistrerad
  • 2003-01-06 19:05

Spelet är ju alldeles för enkelt jag klarade ut det på minimal tid och för min syster och hennes kompis tog det inte heller många timmar. Det ska tilläggas att hon är 12 och spelar nästan bara Sims och Tomb Raider annars

1
Bevaka tråden