Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Om ni inte skaffat GameCube än...

Tråden skapades och har fått 20 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag kontrar med ett spel till pc: Battlefield 1942.

(I win)

BMX XXX verkar vara den enda intressanta titeln i höst

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2002-10-06 16:57

inget att göra såhär en söndag?

  • Oregistrerad
  • 2002-10-06 21:31

vad går en gamecube på nu?
om man verkligen letar lite.

eller tror man att det blir prissänkning efter jul?
är lite sugen..

Gamecube är en jäkligt kompetent spelmaskin. Bra spel släpps till den oxå. Enda nackdelen jag kan komma på är den fruktansvärt sugiga handkontrollen.

Va!?

Jag som tycker dom är asbra
Tar ett tag o vänja sej bara... men när man väl vant sej så rockar dom...

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: leo:
vad går en gamecube på nu?
om man verkligen letar lite.

http://se.pricerunner.com/ProductPrice.jsp?model=99834

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Olof N:
Gamecube är en jäkligt kompetent spelmaskin. Bra spel släpps till den oxå. Enda nackdelen jag kan komma på är den fruktansvärt sugiga handkontrollen.

Det finns 3:e parts kontroller att byta med.

Xbox kontrollen - för stor.
Gamecubens - för liten.
Dual Shock - perfekt

  • Oregistrerad
  • 2002-10-07 11:10

Nån som vet när Zelda kommer?

Då kanske det blir en gamecube.

Är det bara jag som INTE gillar Nintendos klassiker? Mario & Zelda, nix pix!

  • Oregistrerad
  • 2002-10-07 15:49

Saknar GTA i den listan. Byter inte ut mitt PS2 förrän man kan köra GTA.... GTA3 är det roligaste spelet jag haft på länge... Så sugen på uppföljaren Vice City.
/J

Jag vill ha en GameCube för Metroid Prime och Mario.

Jag vill ha en PS 2 för Tekken och GranTurismo.

Spara spara pengar, köpa köpa!

Hur mycket går i din ficka om du får kränga en Quicksilver åt oss Mattias

Utvecklarna bakom Crouching Tiger... spelet är samma som det grymma Bushido Blade!

Citat:

quote:Hur mycket går i din ficka om du får kränga en Quicksilver åt oss Mattias

Varenda krona, naturligtvis. Min leverantör är killen under bron, bakom Åhléns, billig som tusan.

Allvarligt talat måste jag bestämma mig innan Jul, för sen åker min sambo till Frankrike i ett halvår, och jag måste jag ha nåt att göra när hon är borta. Just nu lutar det år en PS 2, med GT3, Tekken 4 och Metal Gear Solid 2.

Tyvärr är Raven Blade nerlagt, blir inget av det :/
Var lääääänge sedan dom gick ut med det meddelandet iaf. Verkar som om Webhallen är lite dåliga på att kolla upp information för vad som ska släppas eller inte...

BMX XXX ser att bli HELT sjukt ut! Det ser ut som spelmarknaden börja mogna mer och mer, precis som i Japan där man har många sexuella spel på marknaden. Usch.

Dock så förundrar jag mig varför folk tycker att GameCube kontrollen är dålig? Den är överlägsen!
Den har analoga R och L knappar för guds skull!

Jupp, nu har jag spelat Mario på GameCube, och det är en härlig känsla. Massor av skrikiga pastelfärger, skön musik och roliga varelser. Precis som det ska vara i ett Mario-spel. Spelkontrollen är perfekt, tar fem minuter att behärska handkontrollen fullt ut, sen är det bara att köra.

Men jag ser fram emot den dag då jag sitter med min PS 2 och Gran Turismo, med lätt sladd genom kurvorna i min Nissan Skyline.

  • Medlem
  • International user
  • 2002-10-29 12:31
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: juno:
Saknar GTA i den listan. Byter inte ut mitt PS2 förrän man kan köra GTA.... GTA3 är det roligaste spelet jag haft på länge... Så sugen på uppföljaren Vice City.
/J

Vem har sagt att du ska byta ut den? Köp en scart-splitter och kör båda två. Konsoller förskönar hemmet

[ 29 Oktober 2002, 12:31: Meddelandet ändrat av: rhesus ]

  • Medlem
  • Kiruna
  • 2002-10-30 12:30

WOW!!

Gjorde världens häftigaste upptäckt nyss. Den tredje uppföljaren till det bästa äventyrsspelet någonsin kommer till GameCube, nämligen Broken Sword: The Sleeping Dragon. Med den plus Star Wars spelen så rockar Cuben.

  • Medlem
  • 2002-10-30 16:27

jo en kub har man ju. hoppas att man kan få lira metroid prime snart. några gamla arbetskamrater på nintendo kan säkert fixa ut ett ex till mig
i övrigt så är det på gång massa grymma titlar till den mest "mackiga" spelkonsollen där ute.

vad gäller handkontrollen till GCN så är det enligt mitt tyckte helt överlägsen. x-box kontrollen vet jag inte om man kan benämna som en handkontroll riktigt - den är ju nästan lika stor som hela gamecube :rolleyes:
tur att microsoft skickar med gym-kort med x-box så att man ska kunna använda den.

/majk

1
Bevaka tråden