Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Sjukt cool F1 grej till nästa år

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2002-11-14 16:11

Jag säger det igen, sjukt coolt.

Ingen aning om det finns info om det här någonstans som kan bekräfta, eller om det är något halvlöst sneseglat rykte jag råkade snappa (från en persons kompis kompis på Microsoft eller något liknande).

F1 2003 års säsong.
Scenariot är det här:

Schumacher och grabbarna har någon typ av sensorer på sina bilar som hela tiden berättar vart dom är för detta syfte.

Du drar igång F1-spelet på din PC (eller X-box, Windows blir det i vart fall lär man tro) och kopplar upp dig mot en server. Sen är det bara att gasa, i det riktiga racet. Schumacher, Räikkönen och grabbarnas bilar åker i spelet exakt som dom gör i verkligheten, och du är med och fightas.

F1-porr.

Inte illa! Riktigt smart idé faktiskt. Nu kan alla vara med och fightas i F1-serien, på riktigt!

Synd bara att det är så trist att köra F1-simulatorer. Jag fullkommligen älskar bilspel, men just F1 är såå trist. Jag grejar inte att ligga och mala i 70 varv, utan att få göra ett endaste misstag.

Nä, rallyspel är mycket roligare!

Men idén med att köra mot de riktiga förarna är jäkligt smart!

/M

Helcoolt!!!

Det är ju nästan så att man hoppas att det inte kommer till Playstation 2. I så fall måste man ju köpa till bredbandsprylen och det har jag inte råd med.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2002-11-14 17:02

Kommer det till playstation gråter jag av lycka.
Kommer det ill X-box funderar jag på att köpa en.
Kommer det till PC-windows låtsas jag som ingenting hänt.

  • Oregistrerad
  • 2002-11-14 17:31

Hallååååååååååååå!!!!

Det var det värsta jag hört, blir detta verklighet är jag gjuten, var nere på Nürburgring 2001 och kollade (då var ju Mika Häkkinen fortfarande ett litet hot mot dom där röda bilarna)

Ska se om jag kan leta upp lite info om detta...

  • Medlem
  • Huskvarna
  • 2002-11-14 18:04

F*n va grymt!! Det bara måste man ju ha! Tänk er att kvalificera sig tvåa (efter Skomakarn såklart som ingen kan slå ens med fusk). Sen pråma rätt in i sidan på honom i första kurvan!! OSLAGBART, värt en x-box bara det!!
Go Williams!

1
Bevaka tråden