Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tradition slutat med macspel?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2002-11-08 10:12

Kollade om de hade ghost Reacon till macen hemma eller på väg hem. fick reda på att de inte hade macspel längre. Är det på samma sätt i andra delar av landet?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2002-11-08 11:04

Hittade du spelet någon annanstans? Jag ska in till Stockholm imorgon tänkte jag, och plocka upp min kopia om någon har inne.

  • Oregistrerad
  • 2002-11-08 20:09

Vet inte alls var man kan få tag på det...

*suck*

Varför såg jag inte spelet i torsdags så jag hade kunnat beställa det då? *grr*

Tradition i Umeå har aldrig sålt Macspel.

Jag vet att Tradition i Linköping sålde Macspel för några år sedan.

[ 08 November 2002, 20:22: Meddelandet ändrat av: William W M ]

  • Medlem
  • International user
  • 2002-11-08 20:52

Akedemi Bokhandeln i Uppsala BRUKADE iaf sälja Mac spel.. Har dock för mej att dom sålde ut dom på rea. =/

Tradition Stockholm har länge sålt Macspel ganska motvilligt. Jag brukade få ironiska kommentarer när jag köpte Macspel där "När skall du skaffa en riktig dator?" osv. För 2 år sedan hade man en överfull Mac-hylla till jul. Man lyckades tydligen sälja de flesta, men ett par osäljbara spel blev kvar. Mig veterligt hamnade de i Farsta för där fanns de när jag gjorde ett besök där i våras. I huvudbutiken har man inte haft Macspel på ett år.
Tradition har för övrigt köpts av EB games (Electronics boutique) som inte säljer Macspel. Vill man köpa Macspel i Stockholm finns det tyvärr bara ett ställe kvar, mig veterligt. Nämligen Åhlens city. Om någon känner till något annat ställe så dela med er.
P.S. Köpte faktiskt 3 Mac-spel på Tradition för 2 veckor sedan, men det var hybrider.
P.S.2. Ghost recon är väl inte släppt i USA än, så det tar minst 4 veckor innan det kommer till Sverige.

[ 08 November 2002, 21:18: Meddelandet ändrat av: ChrilleB ]

Det levereras redan i Sverige av Macoteket, till priset av 499 kr.

Besök deras spelsida.

[ 08 November 2002, 21:14: Meddelandet ändrat av: Jon Adolfsson ]

1
Bevaka tråden