Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

MOH:AA lir nu, klockan 22 den 7/11

Tråden skapades och har fått 16 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

MOH:AA lir nu, klockan 22 den 7/11

Mer info kommer strax om server

-----------------------
IRC
Kanal: #maclounge
IRC-nätverk: Quakenet
Föreslagen server: fragzone.se.quakenet.eu.org

[ 07 November 2002, 22:06: Meddelandet ändrat av: William W M ]

Kom in till #maclounge på Quakenet om ni vill veta mer nu innan, när det blir bestämt vilken server det blir så kommer det dock upp här

Vi är bara två nu, någon mer som är med?

Vi lirar på denna server:

adversus.no-ip.com

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2002-11-07 23:39

hm.. kan ingen ge mig lite utamning?
jag och nån mer ur powerbook klanen spelade mot i bib å villka mer det nu va på france.. jag hade mer själv än va hela deras lag hade =P
typ 29 kill 10 death =P

Vi får ganga ihop oss mot buckner nästa gång

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Buckner:
hm.. kan ingen ge mig lite utamning?
jag och nån mer ur powerbook klanen spelade mot i bib å villka mer det nu va på france.. jag hade mer själv än va hela deras lag hade =P
typ 29 kill 10 death =P

Mycket p.g.a att jag är ganska ny på spelet troligtvis, ge mig lika lång tid som du spelat så ska du få dig en match senare

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2002-11-08 00:01

Kom precis för sent...

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Buckner:
hm.. kan ingen ge mig lite utamning?
jag och nån mer ur powerbook klanen spelade mot i bib å villka mer det nu va på france.. jag hade mer själv än va hela deras lag hade =P
typ 29 kill 10 death =P

Tja, om man knatar omkring med raketgevär och hagelbajs är det ju ingen match att plocka folk

Citat:

quote:Tja, om man knatar omkring med raketgevär och hagelbajs är det ju ingen match att plocka folk

Amen to that! Bazooka och hagelbajs!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2002-11-09 17:43

Snart dax igen eller?

För min del skulle det gå nu och nån timme framåt.

Halva (snart hela hoppas jag) powerbook-klanen finns på 62.4.65.138:13000

Minilan i ohennigs kök ikväll, Mohaa, tyvärr är platserna upptagna men vi skall försöka posta servrarna vi är inne på här om några är intresserade av att lira!

Öppnade just chattrumet 'nittiniomohaa' i ichat.
Vi postar info om servrar där.

Tanken slog mig också men kunde inte själv göra det eftersom jag skulle plugga ur datorn

Den som vill hänga på startar förslagsvis ichat och ansluter till chattrummet 'nittiniomohaa' och kollar min status. Där står ip:t till servern vi för tillfället håller till på.

1
Bevaka tråden